Nazwa przetargu: Budowa drugiej części III etapu kanalizacji sanitarnej wraz z zastosowaniem OZE w oczyszczalni ścieków w Gminie Marciszów Przetarg z dnia 2017-08-03 Ogłoszenie z dnia:2017-07-19 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Roboty budowlane Budowa drugiej części III etapu kanalizacji sanitarnej wraz z zastosowaniem OZE w oczyszczalni ścieków w Gminie Marciszów 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Marciszów ul. Szkolna 6 58-410 Marciszów Tel. 075-74 10 208 2. Tryb zamówienia: Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), zwaną dalej „ustawą Pzp”, oraz przepisami wykonawczymi do niej, w trybie przetargu nieograniczonego, o którym mowa w art. 39 ustawy Pzp oraz w oparciu o przepisy art. 24aa ustawy. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3. Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w godz. od 8°° do 15°° lub drogą pocztową. Adres strony internetowej na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.marciszow.pl 4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie I. Wykonanie robót budowlano – sieciowych kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami w zakresie przewidzianym w projekcie budowlanym pn.: „Projekt kanalizacji sanitarnej w Gminie Marciszów – etap III”, w tym: 1) Wykonanie ok 19 km sieci kanalizacyjnej (grawitacyjnej i tłocznej) 2) 10 szt. sieciowych przepompowni ścieków w oparciu o: a) Projekt budowlany, który stanowi załącznik nr 9 do specyfikacji; b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych , stanowiąca załącznik nr 10 do specyfikacji; c) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji; d) Warunki niniejszej specyfikacji. 3) Zakres zamówienia jest zgodny z podstawowym projektem budowlanym III etapu z pozwoleniem na budowę, z wyłączeniem odcinka sieci wykonanej w 2016 roku tj: od studni S2 i dalej kanał i przecisk po droga powiatową nr 2745D (dz. nr 312 obręb Ciechanowice i nr 2 obręb Marciszów) do studni S72 i dalej kanał od studni S72 oraz do studni S92 i S93 i dalej kanał od studni S74 do studni S82 i studni S86. Zakres wykonanych robót przedstawiony jest w inwentaryzacji geodezyjnej stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ 4) Należy zachować zagłębienia pompowni zgodnie z projektem . Pompy ściekowe zgodne z opisem technicznym. Pompownie, armatura, pompy ściekowe zgodne z opisem technicznym. 5) Rury kanalizacji sanitarnej PVC/PP gładkie lub dwuwarstwowe , SN 8 . 6) Przykrycie studni kanalizacyjnych: w drogach publicznych właz betonowy 40T, na nieruchomościach osób fizycznych i w terenie zielonym żeliwo 12T . 7) Na terenach zalewowych studnie należy wynieść min. 1,0 m ponad rzędną terenu i zabezpieczyć je betonowymi płytami o ciężarze 1T według zestawienia: studnie S333, S334 do 336, S345, S347 do 349, pompownia sieciowa PM14, studnie S52 i S53, S368 do 370, S486 do 495. II. Budowę paneli fotowoltaicznych na oczyszczalni ścieków, tj: wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie uzgodnień i zezwoleń na montaż paneli fotowoltaicznych wraz z układem pomiarowo – rozliczeniowym na terenie oczyszczalni ścieków w Marciszowie o mocy od 38 do 40kW III. Modernizację technologii odwadniania osadów na oczyszczalni ścieków w Marciszowie Opis programu funkcjonalnego : IV. Montaż systemu monitoringu z pompowni ścieków z przesyłem sygnału do pomieszczenia monitoringu na oczyszczalni ścieków w Marciszowie Kody CPV: 45231300-8 45232440-8 45232423-3 45232422-6 45233142-6 09331200-0 51900000-1 Projekt p.n „Budowa drugiej części III etapu kanalizacji sanitarnej wraz z zastosowaniem OZE w oczyszczalni ścieków w Gminie Marciszów” będzie dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020. 5. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Termin wykonania zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do dnia 30.09.2018r. Przez zakończenie 7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 7.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4, 8 ustawy Pzp; 7.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejsza niż 10.000.000 zł c) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej: • jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, pełniącą funkcje kierownika budowy, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji, wodociągowych i kanalizacyjnych • jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, pełniącą funkcje kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych • jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, pełniącą funkcje kierownika robót w specjalności drogowej Osoby pełniące funkcje kierownika budowy i kierowników robót powinny posiadać uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2008 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów • wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane o podobnym charakterze polegające na budowie kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 10 km z odtworzeniem nawierzchni dróg utwardzonych. Zamawiający za robotę o podobnym charakterze uzna taką, która swoim zakresem robót branżowych odpowiada niniejszemu zamówieniu Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu z postępowania; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg załącznika nr 5 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 6 do SIWZ). c) Opłaconą polisę a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 10.000.000,00 zł 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 8: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 8. Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 300.000,00 zł. 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
10. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy przesłać/złożyć w Urzędzie Gminy Marciszów , ul. Szkolna 6 pok. Nr 31 do dnia 03.08.2017. do godz. 9:45. 11. Termin związania ofertą: 30 dni 12. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej 13. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 15. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy. Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 19.07.2017r. Przewiduje się unieważnienie postepowania o udzielenie zamówienia , w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie części zamówienia . dr Stefan Zawierucha Wójt Gminy Marciszów
|
przejdź do : |