Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Marciszów
Marciszów 20.11.2020
ZP/PN/271/08/20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Marciszów
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Marciszów
ul. Szkolna 6
58-410 Marciszów
Tel. 075-74 10 208
2. Tryb zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), zwaną dalej „ustawą Pzp”, oraz przepisami wykonawczymi do niej, w trybie przetargu nieograniczonego, o którym mowa w art. 39 ustawy Pzp oraz w oparciu o przepisy art. 24aa ustawy.
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3. Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w godz. od 8°° do 15°° lub drogą pocztową. Adres strony internetowej na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www. bip.marciszow.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi odbioru i transportu, odpadów komunalnych od właścicieli i użytkowników nieruchomości zamieszkałych (budynki mieszkalne, jednorodzinne, wielorodzinne) i niezamieszkałych (zakłady pracy, firmy, sklepy, budynki i obiekty użyteczności publicznej, szkoły, nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe oraz inne obiekty wskazane przez Zamawiającego) z terenu całej Gminy Marciszów w skład której wchodzi 9 sołectw tj.: Marciszów, Ciechanowice, Wieściszowice, Świdnik, Pastewnik, Sędzisław, Nagórnik, Pustelnik, Domanów.
5. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
01.01.2021 r. – 31.12.2022 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
7.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 8 ustawy Pzp;
7.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada
• wpis do rejestru działalności regulowanej stosownie do wymogów art. 9b ustawy z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
• ważne zezwolenie na transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez właściwego starostę;
• zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy
c) zdolności technicznej lub zawodowej. - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, będzie dysponować bazą magazynowo-transportową oraz sprzętem, spełniającymi warunki określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122)
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp oraz Wykonawcę, który nie spełnia warunków określonych w art. 22 ust. 1b Pzp.
7.3. Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1930 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku, w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) -art.24 ust. 5 pkt 1;
2) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 15 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności (art.24 ust. 5 pkt 8)
8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1)W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej stosownie do wymogów art. 9b ustawy z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
b) ważne zezwolenie na transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez właściwego starostę;
c) zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów
d) wykaz wyposażenia – załącznik nr 5
2)W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
9. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena oferty - znaczenie 60%
Termin płatności- 40%
11. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty sporządzone w języku polskim należy przesłać/złożyć w Urzędzie Gminy Marciszów, ul. Szkolna 6 pok. Nr 11 do dnia 30.11.2020. do godz. 945.
12. Termin związania ofertą:
30 dni
13. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
14. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
16. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 20.11.2020r.
Wiesław Cepielik
Wójt Gminy Marciszów
Załączniki:
1. SIWZ (pobierz PDF)
2. Formularze (pobierz DOCX)
Marciszów 24.11.2020 r.
ZP/PN/271/08-1/20
WYJAŚNIENIE
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm. ) zawiadamia się, że w dniu 23.11.2020 r. wpłynęły wnioski o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Marciszów następującej treści:
- Czy Zamawiający dopuszcza zbiórkę odpadów wielkogabarytowych systemem kontenerowym, tj. poprzez podstawienie np. 2 kontenerów na każde sołectwo, mieszkańcy sami dostarczają odpady do kontenerów a następnie kontenery są dostarczane do Instalacji. Czy ma to być zbiórka odpadów tzw. „ od domu do domu”?
- Z jaką częstotliwością maja być odbierane odpady z PSZOK? Czy wszystkie odpady mają być dostarczane do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Lubawce?
- Wykonawca prosi o zmianę zapisów SIWZ i zastąpienie zapisem: Wykonawca zobowiązany jest również zorganizować w systemie akcyjnym 4 razy w ciągu trwania umowy tj w pierwszym półroczu 2021 i drugim półroczu 2021 oraz w pierwszym półroczu 2022 i drugim półroczu 2022….
- Proszę o wskazanie orientacyjnej ilości koszy ulicznych oraz miejsc użyteczności publicznej z której należy odbierać odpady.
- Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie kiedy i w jakich okolicznościach zostanie naliczona kara umowna określona w projekcie umowy. Czy kary będą naliczane po naliczeniu ich przez odpowiedni organ, czy też w przypadku nieosiągnięcia wskazanego poziomu odzysku za dany rok? Jednocześnie uważamy, że karanie wykonawcy za nieosiągnięcie poziomów odzysku jest niewspółmierne do wpływu, jaki może on mieć na realizację tych obowiązków, ponieważ Wykonawca nie może odpowiadać za to, w jaki sposób mieszkańcy gminy podchodzą do selektywnej zbiórki odpadów i jakie ilości i frakcje odpadów zostaną przekazane do zagospodarowania a następnie do procesów odzysku. Należy wskazać, że zadaniem własnym gminy jest także edukacja, kontrola mieszkańców i sprawdzanie jakości selektywnej zbiórki. Czy koszt ewentualnej kary Wykonawca ma wkalkulować w ceny jednostkowe za odbiór odpadów? Czy może idą przykładem innych gmin Zamawiający kierując się zasadą współdzielenia ryzyka, ewentualną karę za nieosiągnięcie poziomów odzysku podzieli po 50% na Zamawiającego i Wykonawcę?
na które udziela się następujących odpowiedzi:
Ad. 1 Zbiórka odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, ma się odbywać w formie tzw.” od domu do domu”.
Ad. 2 Odbiór odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) odbywać się będzie na zasadzie zgłoszenia telefonicznego w zależności od zapełnienia kontenerów. Wszystkie odpady winny być dostarczone do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w Lubawce.
Ad. 3 Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu w następujący sposób: Wykonawca zobowiązany jest również zorganizować w systemie akcyjnym 4 razy w ciągu trwania umowy tj. w pierwszym półroczu 2021 i drugim półroczu 2021 oraz w pierwszym półroczu 2022 i drugim półroczu 2022.
Ad.4 Orientacyjna liczba koszy ulicznych + miejsca użyteczności publicznych – 110.
1.Centrum Administracyjne w Marciszowie.
2.Chodnik przy ul. Głównej od budynku nr 80 do 136.
3. Place zabaw i boiska w Gminie Marciszów
Marciszów;
Plac zabaw koło Dworca PKP działka nr 758/1,
Plac zabaw i siłownia koło Domu Kultury działka nr 310/9,
Plac zabaw ul. Główna 80 działka nr 383/6,
Plac zabaw i siłownia ul. Główna 8 działka nr 608/4,
Tor rowerowy Pumptrack za domem kultury w Marciszowie
Boisko sportowe działki nr 310/6, 310/8, 310/9
Boisko sportowe działka nr 310/6,
Ciechanowice;
Plac zabaw i siłownia obok budynku nr 19A - świetlicy wiejskiej, działka nr 701/18,
Boisko sportowe działka nr 269,
Sędzisław;
Plac zabaw i siłownia za torami obok budynku nr 81 działka nr 210,
Plac zabaw przy świetlicy - budynek nr 25 A,
Boisko sportowe działka nr 201,
Wieściszowice;
Plac zabaw przy świetlicy działka nr 95/1,
Plac zabaw pod zegarem działka nr 479/1,
Boisko sportowe działka nr 95/3,
Domanów;
Plac zabaw działka nr 170/2,
Boisko sportowe działka nr 170/2,
Świdnik;
Plac zabaw plus plac rekreacyjny działka nr 106/3,
Pastewnik;
Plac zabaw przy świetlicy wiejskiej,działka nr 237/4,
4. Wykaz przystanków – wiat przystankowych Gmina Marciszów
Nazwa miejscowości |
Lp./ nr inw. |
Lokalizacja przystanku |
uwagi |
Pustelnik |
1 szkolny 0110/109/1259 |
Zatoka parkingowa |
Droga krajowa nr 5 |
2 0110/109/912 |
Skrzyżowanie przy termometrze / Wernicki |
Droga krajowa nr 5 Lewa strona |
|
3 0110/109/899 |
Skrzyżowanie przy termometrze / Wernicki |
Droga krajowa nr 5 prawa strona |
|
Domanów |
1 0110/109/901 |
środek wsi |
Droga krajowa nr 5 Lewa strona |
2 0110/109/902 |
środek wsi |
Droga krajowa nr 5 prawa strona |
|
Nagórnik |
1
|
Koło świetlicy wiejskiej budynek nr 23 |
Droga powiatowa nr 2788D |
2 0110/109/6 |
Domanów –Nagórnik Kocików |
Droga powiatowa nr 2788D |
|
Świdnik |
1 0110/109/907 |
Koło świetlicy wiejskiej bud n 50 |
Droga wojewódzka 328 |
|
2 szkolny 0110/109/1257 |
Przy stacji PKP – Świdnik 12 |
Droga powiatowa w kierunku Płoniny nr 3470 D |
Ciechanowice |
1 0110/109/905 |
Skrzyżowanie w kierunku Wieściszowic k budynku 88 |
Droga powiatowa nr 2768 D |
2 0110/109/904 |
Ciechanowice przy słodowni |
Droga powiatowa nr 2768 D |
|
3 0110/109894 |
Obok budynku nr 154 dz nr 603/2 |
Droga powiatowa nr 2768 D |
|
4 szkolny 0110109/903 |
Ciechanowice w kierunku Miedzianka - Przypkowice |
Droga powiatowa nr 2745 D |
|
5 szkolny 0110/109/1294 |
Ciechanowice skrzyżowani powiatowej z gminną do budynku nr 61 |
Droga powiatowa nr 3472 D w kierunku Pastewnika |
|
6 0110/109/1260 |
Skrzyżowanie dróg wojewódzkiej z powiatową koło bud nr 56 |
Droga wojewódzka nr 328 |
|
Marciszów |
1 |
Dworzec PKP |
Droga gminna nr 114490 |
2 0110/109/895 |
Marciszów ul. Szkolna k Urzędu Gminy |
Droga gminna nr 114474 |
|
3 0110/109/1073 |
Marciszów ul. Główna k bud 86 |
Droga wojewódzka 328 |
|
4 0110/109/3 |
Marciszów ul. Główna k bud 54 skrzyżowanie Bolków |
Droga wojewódzka 328 |
|
5 0110/109/896 |
Marciszów ul. KS.B I k bud 6 skrzyżowanie Bolków |
Droga krajowa nr 5 Prawa strona |
|
6 0110/109/898 |
Marciszów ul. KS.B I k bud 6 skrzyżowanie Bolków |
Droga krajowa nr 5 Lewa strona |
|
7 0110/109/2 |
Marciszów ul. Główna k tzw stodoły |
Droga krajowa nr 5 |
|
8 0110/109/897 |
Marciszów ul Główna k bud nr 1 Sędzisław |
Droga krajowa nr S skrzyżowanie na Sędzisław |
|
Pastewnik |
1 0110/109/1 |
Pastewnik obok bud. nr 14 |
Droga powiatowa nr 3470 D |
2 0110/109/910 |
Pastewnik obok bud. nr 46 |
Droga powiatowa nr 3470 D |
|
Wieściszowice
|
1 0110/109/909 |
Wieściszowice pod tzw. zegarem |
Droga powiatowa nr 3467D Lewa strona |
2 0110/109/1258 |
Wieściszowice pod tzw. zegarem |
Droga powiatowa nr 3467D prawa strona |
|
3 szkolny 0110/109/5 |
Wieściszowice obok bud. nr 81 Na działce Mellera |
Droga powiatowa nr 3467D
|
|
4 0110/109/4 |
Wieściszowice skrzyżowanie koło sklepu k. bud.46 |
Droga powiatowa nr 3467D
|
|
Sędzisław |
1 0110/109/906 |
Sędzisław koło sklepu bud nr 27 |
Droga powiatowa nr 3465D
|
Ogółem |
30 |
|
|
Ad. 5 W przypadku gdy wykonawca nie stosuje się do zapisu Art.6ka ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminie który mówi:
„1. W przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, podmiot odbierający odpady komunalne przyjmuje je jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i powiadamia o tym wójta, burmistrza lub prezydenta miasta oraz właściciela nieruchomości.
2. Wójt, burmistrz lub prezydent miasta na podstawie powiadomienia, o którym mowa w ust. 1, wszczyna postępowanie w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. „
W przypadku gdy wykonawca nie będzie stosował się do zapisu art.6ka ustawy, Zamawiający w razie naliczenia kary dla gminy za niewywiązywanie się z obowiązków określonych w art.9 ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gminie, przystąpi do naliczenia kar umownych.
Wiesław Cepielik
Wójt Gminy Marciszów
Marciszów 27.11.2020 r.
ZP/PN/271/08-2/20
WYJAŚNIENIE
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm. ) zawiadamia się, że w dniu 25.11.2020 r. wpłynęły wnioski o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Marciszów następującej treści:
- Prosimy o określenie jakie rodzaje odpadów są do odbioru z PSZOK w Ciechanowicach ?
- Zakres zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych. Wnosimy o wykreślenie zapisów dotyczących zagospodarowania odpadów. Prosimy o podanie ilości i lokalizacji koszy ulicznych, z których mają być zbierane odpady.
- Zamawiający wskazuje do odbioru frakcję tzw. suchą. Regulamin utrzymania porządku w Gminie Marciszów wskazuje obowiązek selektywnego zbierania odpadów komunalnych i gromadzenia ich w odpowiednio oznaczonych kolorystycznie pojemnikach lub workach. Prosimy o wykreślenie zapisu tzw. Frakcji suchej.
- Czy zakresem zamówienia objęty jest zakup i dostarczenie worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów? Jeśli tak prosimy o określenie ilości worków dla każdej frakcji odpadów.
- Wnosimy o wykreślenie zapisów zobowiązujący wykonawcę do uzyskania odpowiednich poziomów recyklingu – paragraf 1 pkt 1 umowy i paragraf 8 pkt 1 ppkt f.
- Wnosimy o wykreślenie zapisów dotyczących konieczności dołączenia do faktury kwitów wagowych – paragraf 4 umowy.
na które udziela się następujących odpowiedzi:
Ad. 1 Z PSZOK w Ciechanowicach odbierane są następujące odpady:
200307- Odpady wielkogabarytowe
170107 - Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 170106
170101 - Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów
160103 – zużyte opony
150107 – opakowania ze szkła
150104 – opakowania z metali
150102 – opakowania z tworzyw sztucznych
191204 – tworzywa sztuczne i guma
200136 – zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne
200123 – urządzenia zawierające freony
Ad. 2 Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie zapisu „ zagospodarowanie odpadów „. Ilość koszy i ich lokalizację podano w wyjaśnieniu treści SIWZ z dnia 24.11.2020 r, które znajduje się na stronie w BIP Marciszów.
Ad. 3 Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie zapisu dotyczącego frakcji tzw. suchej.
Ad.4 Zakresem zamówienia objęty jest zakup i dostarczenie worków do selektywnej zbiórki odpadów. Szacunkowa ilość worków w trakcie obowiązywania zamówienia (24 miesiące0:
Żółte – około 40 tys.
Zielone – około 20 tys.
Brązowe – około 50 tys.
Ad. 5 Zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie zapisu. Odpowiedzi w tej sprawie udzielono we wcześniejszym zapytaniu do SIWZ które znajduje się w BIP Marciszów.
Ad.6 Zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie zapisu dotyczącego konieczności dołączenia do faktury kwitów wagowych – paragraf 4 umowy.
Wiesław Cepielik
Wójt Gminy Marciszów
Marciszów 30.11.2020 r.
ZP/PN/271/08/20
Zamawiający:
Gmina Marciszów
ul. Szkolna 6
58-410 Marciszów
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Przedmiot zamówienia:
Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Marciszów
Nr oferty |
Nazwa i adres wykonawcy |
Cena oferty / zł / |
Termin płatności /w dniach/ |
1. |
PGK „SANIKOM” Sp. z o.o. |
923.400,00 |
30 |
2. |
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i handlowe „COM-D” sp. z o.o. |
910.575,00 |
30 |
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia kwotę brutto w wysokości 626.4008,00 zł.
Wiesław Cepielik
Wójt Gminy Marciszów
Marciszów 01.12.2020r.
ZP/PN/271/08-3/20
INORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z.) zawiadamia się, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Marciszów
zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4. ustawy Prawo zamówień publicznych. Cena najkorzystniejszej oferty zaproponowana przez wykonawcę przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Gmina Marciszów na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 626.400,00 zł brutto. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę zaoferował wykonanie zamówienia za kwotę 910.575,00 zł.
Wiesław Cepielik
Wójt Gminy Marciszów