Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Wykaz nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży - Rejestr zmian, rejestr 2394, menu 9, artykuł 2394 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści aktualności 'DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ'

Marciszów, 29.10.2020

ZP/PN/271/07/20

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Dostawy
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ

1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Marciszów
ul. Szkolna 6
58-410 Marciszów
Tel. 075-74 10 208

2. Tryb zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), zwaną dalej „ustawą Pzp”, oraz przepisami wykonawczymi do niej, w trybie przetargu nieograniczonego, o którym mowa w art. 39 ustawy Pzp oraz w oparciu o przepisy art. 24aa ustawy.
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

3. Adres strony internetowej na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia:
www. bip.marciszow.pl

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z wyposażeniem.

5. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia:
04.12.2020 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
7.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
7.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy
c) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 5 zamówień na dostawę co najmniej 1 koparko-ładowarki każde o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
a) nie podlega wykluczeniu z postępowania;
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. zaświadczenie, że dostawa została zrealizowana zgodnie z zamówieniem, protokoły odbioru itp.) – z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 (minimum 3 dostawy lekkich samochodów pożarniczych o parametrach zbliżonych do przedmiotu zamówienia)
2)W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymaganiom określone przez zamawiającego, wykonawca składa następujące dokumenty:
a) opis parametrów techniczno -użytkowych - z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr 6
3) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.

8. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena oferty - 60%.
Okres gwarancji – 40%

10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy przesłać/złożyć w Urzędzie Gminy Marciszów , ul. Szkolna 6 pok. Nr 31 do dnia 05.11.2020. do godz. 9:45. Ofertę należy sporządzić w języku polskim

11. Termin związania ofertą:
30 dni

12. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

13. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

15. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 29.10.2020r.

Wiesław Cepielik
Wójt Gminy Marciszów

Załączniki:
1. SIWZ (pobierz PDF)
2. Załączniki (pobierz DOC, DOCX)


 

Marciszów  30.10.2020 r.

ZP/PN/271/07-1/20   

WYJAŚNIENIE
SPECYFIKACJI  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

            Działając na podstawie art. 38 ust. 2  ustawy prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U.  z 2019 r.  poz. 1843 z póź. zm. ) zawiadamia się, że w dniu 30.10.2020 r. wpłynęły wnioski o wyjaśnienie  specyfikacji istotnych warunków  zamówienia na: dostawę fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej następującej treści:

 

  1. Czy zamawiający dopuszcza koparko-ładowarkę wyposażoną w silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności 3,4l spełniający  normę emisji spalin –Tier/STAGE IV FINAL, AD BLUE bez filtra cząstek stałych  o mocy 101 KM (wg normy ISO 14396) ?
  2. Czy zamawiający dopuszcza maszynę wyposażoną w silnik wysokoprężny o pojemności 4,4l i mocy 100KM z DPF spełniający najnowsze normy Tier V?
  3. Czy zamawiający dopuszcza maszynę, której poziom hałasu w kabinie wynosi 82 dB?
  4. Czy zamawiający dopuszcza maszynę wyposażoną w automatyczną skrzynię biegów typu AUTOpowershift z czterema biegami do przodu oraz czterema do tyłu?

na które udziela się następujących odpowiedzi:

Ad. 1   Zamawiający dopuszcza koparko-ładowarkę  wyposażoną w silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o pojemności 3,4l spełniający  normę emisji spalin –Tier/STAGE IV FINAL, AD BLUE bez filtra cząstek stałych  o mocy 100 KM.
Ad. 2   Zamawiający nie dopuszcza aby koparko-ładowarka posiadała silnik o pojemności większej niż 4,0 l i wyposażoną w filtr DPF.
Ad. 3   Zamawiający nie dopuszcza maszyny o poziomie hałasu większej niż 78 dB.
Ad. 4   Zamawiający nie dopuszcza wyposażenia koparko-ładowarki w automatyczna skrzynię biegów.       

Wójt Gminy Marciszów
Wiesław Cepielik

Metryka

data wytworzenia
2020-10-29
data udostępnienia
2020-10-29
sporządzone przez
Banaś Marek
opublikowane przez
Michalski Mariusz
data wykonania
2020-10-30
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.