Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - U C H W A Ł A Nr XXXV/216/2021 Rady Gminy Marciszów z dnia 29 grudnia 2021 r. w sprawie: ustalenia wydatków, które nie wygasają wraz z upływem roku budżetowego 2021 - Rejestr zmian, rejestr 1594, menu 9, artykuł 1594 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'PROTOKÓŁ NR XI/19 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytej w dniu 19 grudnia 2019 r.'

PROTOKÓŁ NR XI/19

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej  

odbytej w dniu 19 grudnia 2019 r.

 

Obecni zgodnie z listą obecności /zał-1/

Rozpoczęcie posiedzenia godz. 12:00 zakończenie 13:40.

 

Porządek posiedzenia:

1/ Otwarcie posiedzenia.

2/ Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

3/ Sprawozdanie z realizacji planu pracy Komisji za 2019 rok.

4/ Opracowanie planu pracy Komisji na 2020 rok.  

5/ Opiniowanie projektów uchwał.

6/ Sprawy różne, wnioski.

 

Ad.1.

Radny Edmund Orzechowski – Przewodniczący Komisji dokonał otwarcia posiedzenia Komisji witając jej uczestników.

 

Ad.2.

Protokół z poprzedniego posiedzenia Komisji przyjęto bez uwag.

 

Ad.3.

Sprawozdanie z realizacji planu pracy Komisji za 2019 rok.

Przewodniczący Komisji odczytał sprawozdanie z pracy Komisji za rok 2019.

Do przedstawionego sprawozdania uwag nie wniesiono.

Sprawozdanie stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

 

Ad.4.

Opracowanie planu pracy Komisji na 2020 rok.  

Członkowie Komisji opracowali plan pracy Komisji na rok 2020, uwzględniając propozycje i sugestie wszystkich członków Komisji.

Ustalono, że posiedzenia Komisji będą odbywały się w ostatnie wtorki miesiąca o godz.12.00 

Do opracowanego planu pracy uwag nie zgłoszono.

 

Ad.5.

Opiniowanie projektów uchwał.

a/ projekt uchwały w sprawie: przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Marciszów,

b/ projekt uchwały w sprawie: zmiany Uchwały budżetowej gminy Marciszów na rok 2019,

c/ projekt uchwały w sprawie:  ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Marciszów,

d/ projekt uchwały w sprawie: ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli zatrudnionych w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Marciszowie na rok 2020,

e/ projekt uchwały w sprawie: rozpatrzenia petycji złożonej przez mieszkańców Gminy Marciszów,

f/ projekt uchwały w sprawie: określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

g/ projekt uchwały w sprawie: ustalenia wysokości diet radnych Rady Gminy Marciszów oraz zwrot kosztów podróży służbowych,

Radni będący członkami innych komisji poinformowali o wniosku Komisji Infrastruktury Technicznej, dotyczący podwyżki zaproponowanych kwot o 100,00 zł.  

Radny Edmund Orzechowski

Przedstawił obawy przed odbiorem ze strony społeczeństwa w związku z podwyżką diet. Ponadto dodał, że nie wiedział wcześniej o planowanej podwyżce i uważa, że to wszystko powinno być wcześniej konsultowane z sołtysami i radnymi. Nie ma nic przeciwko podwyżce diet dla sołtysów, natomiast jeżeli chodzi o podwyżki dla radnych i dla wójta to była mowa, że zostanie to poruszone w momencie jak wpłyną jakieś pieniądze z wodociągów.

 

Ustalono, że Komisja nie wystąpi z  żadnym wnioskiem z dzisiejszego posiedzenia, a każdy    z radnych będzie głosował zgodnie z własnym sumieniem.

 

h/ projekt uchwały w sprawie: wysokości diet dla sołtysów oraz zasad ich wypłacania,

i/ projekt uchwały w sprawie: uchwały budżetowej gminy Marciszów na rok 2020,

Po przeanalizowaniu projekty uchwał skierowano pod obrady

 

Ad.6.

Sprawy różne i wnioski.

 

W sprawach różnych Komisja poddała pod dyskusję realizację wniosku, złożonego po posiedzeniu wyjazdowym, dotyczącym wizytacji szatni oraz świetlic wiejskich.

W związku z nieuregulowaniem kwestii zatrudnienia pracownika odpowiedzialnego za świetlice wiejskie na terenie gminy Komisja postanowiła ponownie przedłożyć do Wójta Gminy wnioski, opinie i spostrzeżenia Komisji Rewizyjnej po posiedzeniu wyjazdowym dotyczącym wizytacji szatni dla sportowców oraz świetlic wiejskich.

Wniosek stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

 

W związku z wyczerpaniem porządku posiedzenia Komisji protokół zostaje zakończony.

 

Protokołowała                                                                                   Przewodniczący Komisji

Anna Płaszczyńska                                                                             Edmund Orzechowski   

Insp. ds. Rady Gminy

i przygotowywania

wniosków unijnych

Metryka

data wytworzenia
2019-12-19
data udostępnienia
2019-12-19
sporządzone przez
Płaszczyńska Anna
opublikowane przez
Mariusz Michalski
data wykonania
2020-02-05
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.