Modyfikacja treści strony 'Referaty i stanowiska'
I. REFERAT KSIĘGOWOŚCI tel. (75) 74 10 294
- Inspektor ds. wymiaru podatku, decyzji podatkowych oraz podatku akcyzowego: p. E.Kozioł, wew. 38,
podatki@marciszow.pl
- Inspektor ds. wynagrodzeń i czynszu mieszkaniowego: p. P.Pietryka, wew. 33,
place@marciszow.pl
- Referent ds. księgowości syntetycznej, analitycznej, opłat lokalnych i podatku VAT: p. M.Żuk - Kawa, wew. 39,
ksiegowosc@marciszow.pl
- Inspektor ds. Księgowości Budżetowej: p. M. Wypych, wew. 40,
budzet@marciszow.pl
- Inspektor ds. rozliczeń podatków, mienia komunalnego i wyposażenia: p. M. Węgielewska, wew. 38,
srodki.trwale@marciszow.pl
II.REFERAT INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ I INWESTYCJI tel. (75) 74 10 208
Kierownik referatu: p. M. Banaś , wew. 28,
zamowienia.publiczne@marciszow.pl
Stanowiska robotnicze:
konserwatorzy, kierowca samochodu osobowego, kierowca samochodu strażackiego, rzemieślnik wykwalifikowany, robotnik gospodarczy
III. REFERAT GOSPODARKI GRUNTAMI, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA tel. (75) 74 10 367
Kierownik referatu: p. E. Tokarska wew. 26,
rolnictwo@marciszow.pl
- Inspektor ds. Sprzedaży i Obrotu Mienia Gminnego: p. K. Kaznowska , wew. 30, sprzedaz.mienia@marciszow.pl
IV. REFERAT ORGANIZACYJNY, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBRONNYCH
Kierownik referatu: p. A. Cepielik, wew. 45
zarzadzanie.kryzysowe@marciszow.pl
- Administracja (sekretariat) - p. E. Dul, tel. (075) 74 10 208, wew. 21, fax. wew. 37
gmina@marciszow.pl
- Administracja - p. A. Kwaśnik, wew. 45.
- Inspektor ds. p.poż. i zaopatrzenia - p. P. Nikiting, wew. 47,
iti@marciszow.pl
V. REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH tel. (75) 74 10 208
Kierownik referatu, Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego: p.G. Pruś wew. 34,
usc@marciszow.pl
- Inspektor ds. Ewidencji i Ludności i Dowodów Osobistych, p.A. Pociecha, wew. 35,
VI. REFERAT KULTURY, SPORTU I TURYSTYKI tel. (75) 7410351
Kierownik referatu: p. M. Chodasewicz , wew. 27,
oswiata@marciszow.pl
- Inspektor ds. promocji, sportu i turystyki - p. J. Kudryńska, wew. 27,
promocja@marciszow.pl
Pracownicy bibliotek (w Marciszowie, Ciechanowicach, Sędzisławiu), konserwator
VII. SAMODZIELNE STANOWISKA
- Inspektor ds. zagospodarowania przestrzennego, budownictwa i koordynacji projektów o dotacje unijne, p. M. Kwiecień, wew. 36,
zagospodarowanie.przestrzenne@marciszow.pl
- Inspektor ds. obsługi rady gminy i przygotowywania wniosków unijnych, p. A. Płaszczyńska, wew. 36:
biuro.rady@marciszow.pl
- Inspektor ds. gospodarowania odpadami oraz ochrony środowiska: p. L. Tokarska, wew. 30,
ochrona.srodowiska@marciszow.pl
- Inspektor Ochrony Danych, p. M. Michalski, wew. 42
iod@marciszow.pl
- Radca Prawny, p. R. Greb