XXXVI Sesja Rady Gminy Marciszów
OSP.0002.1.2022 Marciszów, 21.01.2022 r.
Dot.zwołania XXXVI sesji
Szanowni Mieszkańcy Gminy Marciszów
Informuję, że w dniu 28 stycznia / piątek / 2021 roku godz. 9.00 odbędą się obrady XXXVI sesji w trybie zdalnym bez udziału mieszkańców z następującym porządkiem obrad:
1/ Otwarcie sesji.
2/ Przedstawienie porządku obrad.
3/ Informacja Wójta Gminy z prac między sesjami.
4/ Podjęcie w trybie głosowania korespondencyjnego uchwał:
a/ zatwierdzenia ramowego planu pracy Rady Gminy Marciszów na rok 2022,
b/ zatwierdzenia planów pracy Stałych Komisji Rady Gminy Marciszów na rok 2022,
c/ przyjęcia do realizacji "Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Marciszów na rok 2022",
d/ wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu z dotychczasowym najemcą, których przedmiotem jest to sama nieruchomość,
e/ zmiany Uchwały Nr XIX/129/2020 Rady Gminy Marciszów z dnia 28 sierpnia 2020 r. w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Województwu Dolnośląskiemu oraz przyjęcia do realizacji zadania pn. „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 328 w km 14+150 – 115+104 w zakresie budowy chodnika w m. Marciszów”,
f/ zmiany Uchwały budżetowej gminy Marciszów na rok 2022,
g/ przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowościach: Ciechanowice, Domanów, Marciszów, Pastewnik, Pustelnik i Świdnik,
5/ Zatwierdzenie w trybie głosowania korespondencyjnego protokołu z poprzedniego posiedzenia.
6/ Informacja o wynikach w głosowaniu korespondencyjnym.
7/ Zamknięcie obrad sesji.
Z poważaniem
Mirosław Wolak
Przewodniczący Rady Gminy Marciszów
OSP.0002.1.2022
INFORMACJA O POSIEDZENIACH KOMISJI
Informuję, że posiedzenia Stałych Komisji Rady Gminy Marciszów w miesiącu styczniu odbędą się w sali narad w Urzędzie Gminy w Marciszowie w następujących terminach:
Komisja Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Zdrowia – 24.01.2022 r. godz.10.00,
Proponowany porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
3. Zatwierdzenie planu pracy Komisji na rok 2022.
4. Analiza i opiniowanie projektów uchwał.
5. Sprawy różne, wnioski.
Komisja Infrastruktury Technicznej – 24.01.2022 r. godz.11.00,
Proponowany porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
3. Zatwierdzenie planu pracy Komisji na rok 2022.
4. Analiza i opiniowanie projektów uchwał.
5. Sprawy różne, wnioski.
Komisja Skarg, Wniosków i Petycji – 25.01.2022 r. godz. 14.30,
Proponowany porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
3. Zatwierdzenie planu pracy Komisji na rok 2022.
4. Analiza i opiniowanie projektów uchwał.
5. Sprawy różne, wnioski.
Komisja Rewizyjna – 25.01.2022 r. godz. 13.30,
Proponowany porządek posiedzenia:
1. Otwarcie posiedzenia
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
3. Zatwierdzenie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2022.
4. Funkcjonowanie świetlic wiejskich w 2021 roku.
5. Analiza i opiniowanie projektów uchwał.
6. Sprawy różne, wnioski.
Komisja Oświaty, Kultury, Sportu i Turystyki – 26.01.2022 r. godz.11.00,
Proponowany porządek posiedzeń:
1. Otwarcie posiedzenia
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
3. Zatwierdzenie planu pracy Komisji na rok 2022.
4. Analiza i opiniowanie projektów uchwał.
5. Sprawy różne, wnioski.
Komisja Budżetu – 26.01.2022 r. godz.12.00,
Proponowany porządek posiedzeń:
1. Otwarcie posiedzenia
2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia,
3. Zatwierdzenie planu pracy Komisji Rewizyjnej na rok 2022.
4. Analiza realizacji zaleceń wykonanego audytu w GOPS-ie – skutki finansowe przeprowadzonych zmian.
5. Informacja nt. ogłoszonych przetargów na zadania, na które posiadamy dokumentację.
6. Analiza i opiniowanie projektów uchwał.
7. Sprawy różne, wnioski.
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych do udziału w obradach.
Z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną i w trosce o Państwa bezpieczeństwo proszę o zgłaszanie się wszystkich osób chętnych do uczestnictwa w obradach.
Zgłoszeń proszę dokonywać telefonicznie pod nr tel. 75 74 10 208 wew.45 lub na adres mailowy: biuro.rady@marciszow.pl.
Z poważaniem
Mirosław Wolak
Przewodniczący Rady Gminy Marciszów