Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa RADA GMINY Zarządzenia Wójta 2022
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „ZARZADZENIE Nr 115/2021 Wójta Gminy Marciszów w sprawie określenia zakresu upoważnienia Zastępcy - 2022, menu 263, artykuł 1586 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2022

ZARZADZENIE Nr 115/2021 Wójta Gminy Marciszów w sprawie określenia zakresu upoważnienia Zastępcy

ZARZADZENIE Nr 115/2021

Wójta Gminy Marciszów

z dnia 31 grudnia 2021 r.

 

 

w sprawie: określenia zakresu upoważnienia Zastępcy Wójta Gminy Marciszów do wydawania decyzji i innych aktów administracyjnych w imieniu Wójta Gminy oraz określenia zakresu upoważnienia do podejmowania innych czynności.

 

Na podstawie art. 33 ust. 4 i art. 39 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2021 roku, poz. 1372 ze zmianami) oraz § 18 i § 31 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Marciszowie nadanego Zarządzeniem Nr 16/2021 Wójta Gminy Marciszów z dnia 26 stycznia 2021 r.

 

 

zarządzam, co następuje:

 

§ 1

 

  1. Upoważniam Pana Pawła Truszczyńskiego - Zastępcę Wójta Gminy Marciszów do wydawania w moim imieniu następujących decyzji administracyjnych i innych aktów administracyjnych oraz do dokonywania następujących czynności:

 

  1. wydawania wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,

  2. wydawania decyzji o warunkach zabudowy, o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,

  3. przeprowadzania kontroli stanu dróg i drogowych obiektów inżynierskich,

  4. wydawania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i budowę zjazdów,

  5. lokalizowania w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń,

  6. wydawania decyzji w sprawach zawierania umów najmu lokali oraz podpisywania korespondencji w sprawach mieszkaniowych,

  7. wydawania zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów,

  8. opiniowania i zatwierdzania podziałów geodezyjnych, rozgraniczenia nieruchomości,

  9. wydawania zaświadczeń opołożeniu gruntów na obszarze Natura 2000,

  10. wydawania decyzji w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego,

  11. wydawania decyzji w sprawach podatków i opłat oraz innych należności wchodzących w skład zobowiązań pieniężnych (z wyłączeniem umarzania, odraczania i rozkładania na raty podatków i opłat oraz innych należności i opłat),

  12. podpisywanie pism w sprawie wyjaśnień i interpretacji prawa podatkowego,

  13. podpisywania sprawozdań statystycznych,

  14. podpisywania informacji i sprawozdań finansowo-budżetowych,

  15. akceptowania wypłat oraz poleceń dokonania przelewu:

  • wynagrodzeń,

  • wydatków w ramach gospodarowania mieniem gminnym,

  • zatwierdzania rachunków (faktur) do wypłaty,

  • podpisywania KW (wypłat gotówkowych),

  1. podpisywania pism podpisem elektronicznym oraz ich przesyłania za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

 

  1. W razie nieobecności Wójta Gminy Marciszów upoważniam Pana Pawła Truszczyńskiego Zastępcę Wójta Gminy Marciszów do:

  1. kierowania bieżącą pracą Urzędu Gminy,

  2. podpisywania dokumentów finansowych, powodujących powstanie zobowiązań finansowych i dyspozycji pieniężnych,

  3. składania oświadczeń woli w imieniu Gminy Marciszów w zakresie zawierania umów i zaciągania zobowiązań,

  4. składania oświadczeń woli i podpisywania dokumentów w imieniu Gminy Marciszów dotyczących programów i projektów finansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej oraz projektów i programów finansowanych ze środków krajowych,

  5. przyjmowania obywateli w ramach skarg i wniosków dotyczących pracy Urzędu i jednostek Organizacyjnych Gminy,

  6. prowadzenia wszelkich pozostałych spraw związanych z funkcjonowaniem Gminy, z wyłączeniem nawiązywania i rozwiazywania stosunków pracy oraz powoływania i odwoływania kierowników jednostek organizacyjnych.

 

 

§ 2

 

Upoważnienie jest ważne do odwołania nie dłużej jednak niż przez czas pełnienia funkcji Zastępcy Wójta.

 

 

§ 3

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Metryka

sporządzono
2022-01-04 przez Kwiecień Marta
udostępniono
2022-01-04 00:00 przez Dubiel Marcin
zmodyfikowano
2022-01-04 21:10 przez Dubiel Marcin
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
180
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.