Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa OBWIESZCZENIA Postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Obwieszczenie o zebraniu materiałów i dowodów przed wydaniem decyzji dla planowanego przedsięwzięcia pn.: „Budowa do dziewięciu farm fotowoltaicznych o mocy do 1 MW każda wraz z infrastrukturą techniczną na części działki o numerze ewidencyjny - Postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, menu 257, artykuł 2424 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

Obwieszczenie o zebraniu materiałów i dowodów przed wydaniem decyzji dla planowanego przedsięwzięcia pn.: „Budowa do dziewięciu farm fotowoltaicznych o mocy do 1 MW każda wraz z infrastrukturą techniczną na części działki o numerze ewidencyjny

RGKŚ.6220.5.2022                                                                                                                      Marciszów, 16.08.2023 r.

 

 

Z A W I A D O M I E N I E / O B W I E S Z C Z E N I E

                Na podstawie art. 10 § 1, art. 49, art. 79a oraz art. 81 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 775), dalej k.p.a  oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnianiu informacji o środowiska i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2023, poz. 1094);

W ó j t    G m i n y    M a r c i s z ó w  

z a w i a d a m i a 

strony postępowania, że  w prowadzonym postępowaniu administracyjnym w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.: „Budowa do dziewięciu farm fotowoltaicznych o mocy do
1 MW każda wraz z infrastrukturą techniczną na części działki o numerze ewidencyjnym 7/1 w miejscowości Nagórnik”

Wnioskodawca (Inwestor): SunFarm 6 Sp z o. o. z siedzibą w Krakowie.

został już zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.

Jednocześnie informuję, że:

  1. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Kamiennej Górze w postanowieniu Nr 24/22/ZNS znak sprawy: ZNS.9022.73.2022 z dnia 13.09.2022 r. stwierdził, konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla ww., przedsięwzięcia.
  2. Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarządu Zlewni w Lwówku Śląskim, opinią znak: WR.ZZŚ.1.435.127.2022.JS z dnia 14.09.2022 r., stwierdził brak konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla ww., przedsięwzięcia.
  3. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu pismem, znak WOOŚ.4220.657.2022.KS.4 z dnia 24.11.2022 r., pozostawił wniosek o wydanie opinii bez rozpoznania.

Stosownie do przepisu art. 10 § 1, art. 79a, art. 81 k.p.a. organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji, umożliwić stronom wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. W terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia można w przedmiotowej sprawie składać uwagi i wnioski. Z aktami sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Marciszów, ul. Szkolna 6, 58-410 Marciszów.

Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Brak wniosków i uwag w przewidzianym terminie spowoduje wydanie przedmiotowej decyzji na podstawie materiału dowodowego znajdującego się w aktach sprawy.

                                                                           

Wójt Gminy
 /-/ mgr.inż. Wiesław Cepielik

 

 

Otrzymują:

  1. Inwestor
  2. Strony postępowania zawiadomione zgodnie z art. 49 k.p.a
  3. Wójt Gminy Stare Bogaczowice
  4. Sołtys wsi Nagórnik
  5. a/a

Metryka

sporządzono
2023-08-17 przez Ferenc Justyna
udostępniono
2023-08-17 13:18 przez Łukaszun Aleksandra
zmodyfikowano
2023-08-17 13:22 przez Łukaszun Aleksandra
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
108
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.