OBWIESZCZENIE sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.: Budowa do dziewięciu farm fotowoltaicznych o mocy do 1 MW każda na części dz. o nr ewidencyjnym 7/1 w miejscowości Nagórnik
Marciszów, 01.12.2022 r.
RGKŚ.6220.5.2022
Z A W I A D O M I E N I E / O B W I E S Z C Z E N I E
Na podstawie art. 10 § 1, art. 49, art. 81 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2000), dalej k.p.a oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnianiu informacji o środowiska i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 1029);
Wójt Gminy Marciszów zawiadamia strony postępowania, że w prowadzonym postępowaniu administracyjnym
w sprawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia pn.: „Budowa do dziewięciu farm fotowoltaicznych o mocy do 1 MW każda wraz z infrastrukturą techniczną na części działki o numerze ewidencyjnym 7/1 w miejscowości Nagórnik”
Wnioskodawca (Inwestor): SunFarm 6 Sp z o. o. z siedzibą w Krakowie.
został już zebrany materiał dowodowy niezbędny do wydania decyzji.
Jednocześnie informuję, że:
- Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Kamiennej Górze w postanowieniu Nr 24/22/ZNS znak sprawy: ZNS.9022.73.2022 z dnia 13.09.2022 r. stwierdził, konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla ww., przedsięwzięcia.
- Dyrektor Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarządu Zlewni w Lwówku Śląskim, opinią znak: WR.ZZŚ.1.435.127.2022.JS z dnia 14.09.2022 r., stwierdził brak konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla ww., przedsięwzięcia.
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska we Wrocławiu pismem, znak WOOŚ.4220.657.2022.KS.4 z dnia 24.11.2022 r., pozostawił wniosek o wydanie opinii bez rozpoznania.
Stosownie do przepisu art. 10 § 1 i art. 81 k.p.a. organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji, umożliwić stronom wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. W terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia można w przedmiotowej sprawie składać uwagi i wnioski. Z aktami sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Marciszów, ul. Szkolna 6,
58-410 Marciszów.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Brak wniosków i uwag w przewidzianym terminie spowoduje wydanie przedmiotowej decyzji na podstawie materiału dowodowego znajdującego się w aktach sprawy.
Dzień publicznego ogłoszenia – 01.12.2022 r.