Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa OBWIESZCZENIA Postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „ZAWIADOMIENIE: Wszczęcie postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie do czterech farm fotowoltaicznych na części działki o nr ewid. 81/2 w miejscowości Nagórnik - Postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, menu 257, artykuł 2014 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

ZAWIADOMIENIE: Wszczęcie postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie do czterech farm fotowoltaicznych na części działki o nr ewid. 81/2 w miejscowości Nagórnik

RGKŚ.6220.10.2022

                                                                              Marciszów, dnia 18.10.2022 r.

 

O B W I E S Z C Z E N I E – Z A W I A D O M I E N I E

WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA

 

Na podstawie art. 61 § 4, art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2021, poz. 735 – dalej: „Kpa”) oraz na podstawie, art. 73 ust. 1, art. 74 ust.3  i art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021r., poz. 2373 – dalej: „ustawa ooś”), Wójt Gminy Marciszów

 

ZAWIADAMIA strony postępowania, że na wniosek firmy SunFarm 6 Sp.  z o.o z/s w Krakowie, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie do czterech farm fotowoltaicznych o mocy do 1 MW każda wraz z infrastrukturą techniczną na części działki o nr ewid. 81/2 w miejscowości Nagórnik.

Jednocześnie zawiadamiam o wystąpieniu w sprawie wyrażenia opinii nt. potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu, Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie – Dyrektora Zarządu Zlewni w Lwówku Śląskim oraz do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kamiennej Górze. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych oraz ewentualnych uzgodnień.

Wszystkie strony tego postępowania zgodnie z art. 10 k.p.a. mają prawo do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium, w tym możliwość składania uwag i wniosków w przedmiotowej sprawie.

Z uwagi na fakt, że uprawnionych do wzięcia udziału w prowadzonym postępowaniu administracyjnym jest więcej niż 10 stron, zawiadomienie o wszczęciu postępowania, zgodnie z art. 49 Kodeksu Postępowania Administracyjnego, zostaje podane do publicznej wiadomości w formie obwieszczenia. Obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Marciszów, oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Marciszów oraz miejscowości Nagórnik. Ponadto z uwagi na fakt, że zmierzenie wykracza planowanym obszarem oddziaływania, na teren gminy sąsiedniej – gminy Stare Bogaczowice obwieszczenie zostaje również podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Stare Bogaczowice oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w jego siedzibie.

Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 73 § 1 Kpa informuję, że z dokumentacją w przedmiotowej sprawie zainteresowane Strony mogą zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Marciszów, ul. Główna 6, od poniedziałku do piątku
w godzinach pracy urzędu (7.30-15.30) tel. 75 7410208, e-mail: sekretarz@marciszow.pl, w terminie 7 dni od daty doręczenia, za który uważa się 14 dzień od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości.

Metryka

sporządzono
2022-10-18 przez Kwiecień Marta
udostępniono
2022-10-18 00:00 przez Łukaszun Aleksandra
zmodyfikowano
2022-10-18 11:28 przez Łukaszun Aleksandra
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
105
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.