OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY MARCISZÓW "Budowa farmy fotowoltaicznej Marciszów II o mocy wytwórczej do 1 MW na części działki o nr 88/1 we wsi Marciszów zakończenie postępowania dowodowego
Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 i art. 81 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 265) oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2021, poz. 247 – dalej ooś),
Wójt Gminy Marciszów zawiadamia, że zostało zakończone postępowanie dowodowe w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie farmy fotowoltaicznej Marciszów II o mocy wytwórczej do 1 MW na części działki o nr 88/1 we wsi Marciszów (woj. dolnośląskie, powiat kamiennogórski, gmina Marciszów) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz magazynem energii, stacją ładowania”
Jednocześnie informuję, że w toku postępowania, po uzyskaniu stanowiska organów opiniujących Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Kamiennej Górze znak ZNS.5520.4.2020 z dnia 23.07.2020r., Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu znak WOOŚ.4220.457.2020.MN.1 z dnia 24.04.2020 r. oraz Dyrektora Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni Lwówek Śląski znak: WR.ZZŚ.3.435.190.2020.ES z dnia 23.07.2020 r., tut. organ, postanowieniem znak: RGKŚ.6220.14.2020, dnia 17.08.2020 r., nałożył obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko i określił zakres raportu o oddziaływaniu na środowisko. W dniu 25.01.2021 r. organ podał do publicznej wiadomości informację o wszczęciu postępowania i przystąpieniu do przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa w ramach przedmiotowego postępowania oraz wyznaczył termin do zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy oraz możliwością składania uwag i wniosków.
Stosownie do przepisu art. 10 § 1 i art. 81 k.p.a. organ administracji publicznej obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydaniem decyzji orzekającej co do istoty sprawy, umożliwić stronom zapoznanie się z aktami, wypowiedzenie się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 73 § 1 k.p.a. informuję, że przed wydaniem decyzji zainteresowane Strony mogą zapoznać się z dokumentacją w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Marciszów, ul. Główna 6, pok. 13 (I p.), od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu oraz zgłosić swoje uwagi w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia. W związku z ogłoszeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii związanego z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2 do czasu odwołania tego stanu, zapoznanie z dokumentacją postępowania będzie możliwe po wcześniejszym kontakcie z pracownikiem prowadzącym postępowanie w celu ustalenia czasu, miejsca i sposobu udostępnienia akt (tel. 75 7410208 wew. 48, e-mail: zagospodarowanie.przestrzenne@marciszow.pl).
Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie niniejsze zostaje zamieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Marciszów, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy bip.marciszow.pl i miejscowości Marciszów. Zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło ostatnio udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.