ZAWIADOMIENIE o wszczęciu postępowania-ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na przebudowie drogi gminnej nr 114490D obejmującej działki wg ew. gr. nr 1/12, 758/1, 758/2, 233, 310/1, we wsi Marciszów
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. 2022, poz. 503), oraz art. 49 oraz art. 10 § 1 i art. 40 § 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 735), Wójt Gminy Marciszów
Z A W I A D A M I A, że w dniu 02.03.2022 r. zostało wszczęte postępowanie w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na przebudowie drogi gminnej nr 114490D obejmującej działki wg ew. gruntów nr 1/12, 758/1, 758/2, 233, 310/1, we wsi Marciszów.
W związku z powyższym strony mogą złożyć odpowiedź na pismo wszczynające postępowanie, a w każdym stadium postępowania zapoznać się z materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie, jak również wypowiedzieć się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, w tym złożyć wyjaśnienia na piśmie, przywołując znak sprawy jak w nagłówku.
Obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Marciszów, oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Marciszów.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 73 § 1 k.p.a., informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia, za który uważa się 14 dzień od daty podania obwieszczenia do publicznej wiadomości można zapoznać się z dokumentacją w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Gminy Marciszów, ul. Główna 6, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu (7.30-15.30), tel. 75 7410208 wew. 48, e-mail: zagospodarowanie.przestrzenne@marciszow.pl.