Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa OGŁOSZENIA Zamówienia do 130.000 zł
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zapytanie ofertowe: „Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Marciszów ( z miejsca zamieszkania) do Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze w roku szkolnym 2022/2023” - Zamówienia do 130.000 zł, menu 183, artykuł 1880 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Zamówienia do 130.000 zł

Zapytanie ofertowe: „Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Marciszów ( z miejsca zamieszkania) do Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze w roku szkolnym 2022/2023”

 

 

GMINA MARCISZÓW

 

ul. Szkolna 6; 58-410 Marciszów

 

tel. 75 74 10 208; tel. 75 74 10 294

 

 

 

Marciszów, 26.07.2022 r.

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

OSP.272.1.2022

 

  1. Zamawiający:

 

Gmina Marciszów, 58-410 Marciszów, ul. Szkolna 6

zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Marciszów ( z miejsca zamieszkania) do Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze w roku szkolnym 2022/2023”

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Marciszów z miejsca zamieszkania (z przystanków w miejscowościach, w których zamieszkują) do Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze oraz odwóz dzieci po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania (do przystanków w miejscowościach, w których zamieszkują). Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2022/2023 w Zespole Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze.

  1. Według informacji posiadanych na dzień dzisiejszy dowóz i odwóz będzie obejmował 9 dzieci niepełnosprawnych ( w tym 1 dziecko niepełnosprawne na wózku inwalidzkim). Przewidywana dzienna liczba kilometrów, którą należy przyjąć do określenia ceny jednostkowej wynosi 51 km (trasa przejazdu: Marciszów – Ciechanowice – Wieściszowice – Sędzisław - Kamienna Góra: 25,5 km; Kamienna Góra – Sędzisław – Marciszów – Ciechanowice – Wieściszowice - Marciszów: 25,5 km).

Trasy przejazdu:

Dowóz

 

lp

trasa

liczba dzieci

kilometry

1

Marciszów skrzyżowanie - Marciszów dworzec

4+opiekun

2,50

2

Marciszów dworzec - Ciechanowice skrzyżowanie

2

1,5

3

Ciechanowice skrzyżowanie - Wieściszowice pętla

1

4,5

4

Wieściszowice pętla – Sędzisław nr 29 (szkoła)

1

10

5

Sędzisław nr 29 (szkoła) - Kamienna Góra ul. Staszica

1

7

razem

9

25,5

 

 

Odwóz

 

lp

trasa

liczba dzieci

kilometry

1

Kamienna Góra ul. Staszica - Sędzisław nr 29 (szkoła)

1

7

2

Sędzisław nr 29 – Marciszów dworzec

2

6,5

3

Marciszów dworzec – Ciechanowice skrzyżowanie

1

1,5

4

Ciechanowice skrzyżowanie – Wieściszowice pętla

1

4,5

5

Wieściszowice pętla – Marciszów skrzyżowanie

4+opiekun

6

razem

9

25,5

 

 

  1. Zamawiający informuje, że dzieci, które na dzień dzisiejszy objęte są dowozem w ramach zamówienia uczęszczać będą do Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze, ul. Stanisława Staszica 11. W związku z tym przyjęto, iż maksymalna dzienna liczba kilometrów przejazdu wynosi 51.

  2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dzieci dowożonych do Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze, w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, o których w chwili obecnej nie ma wiedzy. Wykonawca w tych sytuacjach zobowiązany jest zapewnić dowóz mniejszej lub większej liczby dzieci niż wyżej podana.

  3. W trakcie przewodu opiekę dla osób niepełnosprawnych zapewni Zamawiający.

  4. Wynagrodzenie za przewóz dzieci rozliczane będzie według ceny jednostkowej za przejechany 1 km, podanej przez Wykonawcę w ofercie.

  1. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:

  1. dowóz uczniów codziennie od poniedziałku do piątku (w dniach nauki w szkole) począwszy od dnia 1 września 2022 roku do 23 czerwca 2023 r.,

  2. w trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje placówki jako wolne od zajęć przewozy nie będą się odbywały,

  3. Przewidywane godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych: poniedziałek – czwartek 8.00 – 15.05, piątek 8.00 – 14.15. Godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione będą od rozkładów zajęć szkolnych. Dokładne godziny przewozu dzieci (umożliwiające dotarcie na wyznaczony czas) zostaną ustalone bezpośrednio między Wykonawcą, a Zamawiającym po otrzymaniu szczegółowego rozkładu zajęć.

  4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum 2 autobusami/busami przystosowanymi do przewozu osób na wózkach inwalidzkich i posiadających windę, rampę lub najazd na mocowanie wózków inwalidzkich, zapewniających bezpieczeństwo przewożonej osobie niepełnosprawnej wraz z odpowiednią liczbą miejsc siedzących (1 do realizacji przedmiotu zamówienia, oraz 1 awaryjny), zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.

  5. Podczas realizacji zadania Wykonawca nie może przewozić innych pasażerów, z wyjątkiem osób wskazanych przez Zamawiającego.

 

  1. Zakres obowiązków kierowcy przy przewozach osób niepełnosprawnych:

  1. dbanie o bezpieczne wejście, przewóz i wyjście do i z pojazdu ucznia niepełnosprawnego,

  2. posiadanie czytelnego identyfikatora z imieniem i nazwiskiem, przypiętego w widocznym miejscu,

  3. współpraca z opiekunem uczniów w zakresie wzajemnego powiadamiania się o występujących problemach, niedogodnościach, zagrożeniach,

  4. w trakcie wystąpienia kolizji drogowej lub zdarzenia utrudniającego dojazd, kierowca autobusu zobowiązany jest podejmować wspólnie z opiekunem działania, zmierzające w pierwszej kolejności do zapewnienia bezpieczeństwa uczniom,

  5. kierowca w przypadku braku opiekuna nie może odjechać z przystanku i nie wpuszcza uczniów do pojazdu,

  6. zachowanie w tajemnicy danych adresowych dowożonych uczniów i nie przekazywania ich osobom postronnym.

  1. Wykonawca, pod rygorem możliwego odstąpienia od umowy, zobowiązany jest do weryfikacji w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym osób realizujących usługę – tj. każdego kierowcy. Warunkiem przeprowadzenia takiej weryfikacji jest posiadanie aktualnego zaświadczenia wygenerowanego w rejestrze. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądu do zaświadczeń.

  2. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do:

  1. dowożenia i odwożenia uczniów z zachowaniem zasady, że uczniowie dowożeni są do szkoły nie później niż na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć,

  2. przewozu uczniów środkiem transportu spełniającym wymagania określone przepisami prawa do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazdy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa.

  3. w przypadku awarii wyznaczonego autobusu/busa Wykonawca podstawi niezwłocznie, w czasie podanym przez Wykonawcę w ofercie, nie później jednak niż w ciągu 30 minut od powstania awarii, pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.

  4. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z tego obowiązku, Zamawiający zorganizuje przewóz uczniów na koszt Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów przewozu zastępczego w terminie 7 dni od dostarczenia rachunku lub faktury za przewóz zastępczy.

  5. Pojazd Wykonawcy musi posiadać ubezpieczenie OC, NNW.



III. Termin realizacji zamówienia:

Od dnia 01.09.2022 r. do dnia 23.06.2023 r.

 

IV. Warunki udziału w postępowaniu oraz wykaz oświadczeń i dokumentów wymaganych dla potwierdzenia ich spełnienia:

 

Biorący udział w postępowaniu wykonawcy obowiązani są wykazać spełnianie następujących warunków udziału w postępowaniu dotyczących:

 

        1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży:

  1. kserokopię ważnej licencji lub zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusem, stosownie do postanowień ustawy z dnia 06 września 2001 o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.)

 

        1. Zdolności technicznej lub zawodowej:

 

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:

  1. dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie prawo jazdy uprawniające do kierowania pojazdami, którymi będzie wykonywane zamówienie (należy przedłożyć oświadczenie (załącznik nr 2),

 

  1. na potwierdzenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia należy przedłożyć oświadczenie o wykazie autobusów, które gwarantują wykonanie zamówienia w sposób należyty, zgodnie z załącznikiem nr 2.

 

        1. Wykonawcy winni załączyć do oferty:

a) kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną min.100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100);

 

  1. Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego;

 

V. KRYTERIA OCENY OFERTY:

 

1. Przy wyborze i ocenianiu ofert uznanych za ważne Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

 

Lp.

Kryterium

 

Znaczenie kryterium

1.

Cena

 

100%

 

2. Na formularzu cenowo – ofertowym należy przedstawić cenę oferowaną netto oraz brutto za przejechany 1 km.

3. Wartość należy podać w złotych polskich cyfrą, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

4. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

 

 

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT:

 

  1. Oferta powinna być złożona na załączonym do niniejszego Zapytania ofertowego formularzu

ofertowym wraz z wszelkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami.

  1. Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Można złożyć tylko

jedną ofertę.

 

 

VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

 

  1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim;

  2. Złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie z opisem:

Oferta na zadanie „Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Marciszów ( z miejsca zamieszkania) do Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze w roku szkolnym 2022/2023”,

 

w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Marciszów, 58-410 Marciszów, ul. Szkolna 6,. lub drogą elektroniczną na adres e-mail: drogownictwo@marciszow.pl

 

  1. Oferty należy złożyć do dnia 05.08.2022 r. do godz. 13.00

  2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.08.2022 r. do godz. 13.10 w siedzibie Zamawiającego,

  3. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami ze strony Zamawiającego: Anna Płaszczyńska tel. 75 74

10 208 w.45.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.

 

VIII. OBOWIĄZEK WYNIKAJĄCY Z ART. 13 RODO

 

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Marciszów z siedzibą przy ul. Szklonej 6, 58 - 410 Marciszów reprezentowana przez Wójta Gminy Marciszów, zwanego dalej „administratorem”

 

  1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: iodo@marciszow.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.

  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Marciszów ( z miejsca zamieszkania) do Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze w roku szkolnym 2022/2023”, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

 

  1. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;

 

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

 

  1. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

 

  1. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

  2. posiada Pani/Pan:

    1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

    2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

 

    1. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

 

    1. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  1. nie przysługuje Pani/Panu:

    1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

    2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

 

    1. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Załączniki:

 

załącznik nr 1 - Formularz ofertowy,

 

załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków,

 

załącznik nr 3 – Ogólne warunki umowy,

załącznik nr 4- Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych

w art.13 lub art. 14 RODO.

 

 

 

Wójt Gminy Marciszów

Wiesław Cepielik

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

 

strona

 

z ogólnej liczby

 

stron

 

 

(pieczęć Wykonawcy)

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

Zapytanie ofertowe na:

 

Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Marciszów (z miejsca zamieszkania do Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze w roku szkolnym 2022/2023”

 

dla Gminy Marciszów, 58-410 Marciszów, ul. Szkolna 6

 

Wykonawca:

 

1.Nazwa Przedsiębiorstwa:

 

...................................................................................................................................................

 

2.Adres Przedsiębiorstwa:

 

...................................................................................................................................................

 

3.Numer telefonu:.............................................................

 

4.Numer faxu:...................................................................

 

5.Numer REGON:.............................................................

 

  1. Numer NIP:...................................................................

 

  1. e-mail …........................................................................

 

  1. Numer konta bankowego:....................................................................................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data:............................

 

 

 

Upełnomocniony przedstawiciel Przedsiębiorstwa

 

 

...................................................................................................................................

 

(podpis, pieczęć) Data:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

 

Strona

 

z ogólnej liczby stron

 

 

(pieczęć Wykonawcy)

 

„CENA OFERTY”

 

Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w postępowaniu prowadzonym w zapytaniu ofertowym na zadanie pn: „Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Marciszów ( z miejsca zamieszkania) do Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze w roku szkolnym 2022/2023”

 

1. Cena oferty za 1 km brutto:

 

................................................................................................................

(słownie:..................................................................................................................................)

 

w kwocie netto:..................................................................................

 

(słownie:..................................................................................................................................)

 

podatek VAT .............. % w kwocie: .................................................

 

(słownie:....................................................................................................................................)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

………………………………………, dnia ………………………

 

 

 

……………………………………………………………

(Imię i nazwisko, pieczątka)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK Nr 2

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

strona

 

z ogólnej liczby stron

 

(pieczęć Wykonawcy)

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW

 

 

Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytanie ofertowe na zadanie pn.

Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Marciszów (z miejsca zamieszkania)

do Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze

w roku szkolnym 2022/2023”

 

 

oświadczam, że spełniam poniższe warunki:

 

1. zdolności technicznej oraz zawodowej.

 

 

 

 

 

Upełnomocniony przedstawiciel Przedsiębiorstwa

 

 

.......................................

(podpis, pieczęć)

 

Data:.....................................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK Nr 3

 

 

UMOWA NR OSP/… /2022

zawarta w dniu.. …. 2022

pomiędzy

Gminą Marciszów

ul. Szkolna 6

58 – 410 Marciszów

 

reprezentowaną przez:

Wiesława Cepielika - Wójta Gminy

przy kontrasygnacie

Edyty Bani - Skarbnika Gminy

zwaną dalej „Zamawiającym”

a

firmą ……………………………….

mającą siedzibę ………………………………………..

posiadającą numer identyfikacyjny

REGON ………………….. NIP ………………………………….

reprezentowaną przez:

………………………………………………………….

zwaną w dalej „Wykonawcą”

 

została zawarta umowa o następującej treści:

 

§ 1

  1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie pn. „Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Marciszów (z miejsca zamieszkania) do Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze w roku szkolnym 2022/2023”,

  2. Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu umowy określa treść zapytania ofertowego.



§ 2

  1. Zamawiający w ramach umowy zapewni dzieciom stałą opiekę opiekuna w czasie przewożenia.

  2. Opiekun, o którym mowa w ust. 1, będzie czuwać nad bezpieczeństwem w czasie przewozu, wsiadania do i wysiadania dzieci z pojazdu.

  3. W przypadku awarii autobusu/busa Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy w maksymalnym czasie 30 minut.

  4. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z tego obowiązku, Zamawiający zorganizuje przewóz uczniów na koszt Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów przewozu zastępczego w terminie 7 dni od dostarczenia rachunku lub faktury za przewóz zastępczy.

  5. Rozkład jazdy autobusów zostanie ustalony bezpośrednio między Wykonawcą, a Zamawiającym po otrzymaniu szczegółowego rozkładu zajęć. Ustalenia te mogą ulec zmianie w trakcie trwania roku szkolnego.

  6. Trasa przewozu i odwozu określona w §1 może ulec zmienia – skróceniu – w razie wcześniejszego zgłoszenia (np. z powodu nieobecności dziecka z danej miejscowości w określonym dniu) lub wydłużeniu – w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego kolejnego dziecka (dzieci) w trakcie trwania umowy.

  7. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia przez Wykonawcę innym wykonawcą realizacji przedmiotu umowy.

  8. Wykonawca oświadcza, że posiada środki na realizację usługi objętej niniejszą umową.

  9. Wykonawca gwarantuje terminowe wykonanie i zapewnia najwyższy poziom usługi oraz potwierdza, że kierowcy realizujący usługę posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania przewozu osób, wynikające z ustawy o transporcie drogowym i zapewnia pojazdy spełniające wymagania techniczne określone przepisami prawa o ruchu drogowym, którymi usługa ma być świadczona.

  10. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.

  11. Wielkość pojazdu dowożącego dzieci musi być dostosowana do liczby przewożonych uczniów, zgodnie z § 22 ust. 1 pkt 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia.

 

§ 3

  1. Strony ustalają, że obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy wybraną w trybie zapytania ofertowego jest cena ryczałtowa za przejechany 1 km w wysokości … złotych brutto (słownie złotych: ….).

  2. Zamawiający będzie się rozliczał z Wykonawcą usługi w skali 1 miesiąca za ilość km, która podana została przez Zamawiającego w formularzu ofertowym lub, w przypadku zmiany liczby dzieci i zmiany szkoły specjalnej, ilość km ustaloną przez Zamawiającego i Wykonawcę, po cenie wskazanej przez Wykonawcę w swojej ofercie. Cena za 1 km podana w ofercie będzie niezmienna przez cały okres realizacji umowy.

  3. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1, zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zadania m.in. koszty ubezpieczenia OC, pojazdów wykorzystywanych do wykonywania przedmiotu umowy, podatek od środków transportowych, ubezpieczenie pasażerów itd.

  4. Strony ustalają, że rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie następowało fakturami miesięcznymi wystawianymi przez Wykonawcę w oparciu o przejechane km, do 10 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym wykonano usługę.

  5. Faktury będą płatne przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.

  6. Zapłatę uznaje się za dokonaną w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego

  7. Zamawiający nie wyraża zgody na cesję wierzytelności wynikających z niniejszej umowy przez Wykonawcę na rzecz osób trzecich.

 

§ 4

  1. Ze strony Zamawiającego upoważnionymi do współdziałania przy wykonywaniu umowy są następujące osoby:

Anna Płaszczyńska

  1. Ze strony Wykonawcy upoważnionymi do współdziałania przy wykonywaniu umowy są następujące osoby:

……………………..

  1. Osoby wskazane w ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu zobowiązane są do bieżącego i bezpośredniego przekazywania Wykonawcy informacji w postaci listy dzieci uprawnionych do korzystania z usługi dowozu oraz informacji związanych ze zmianą organizacji nauki w placówkach mających bezpośredni wpływ na zmiany w rozkładzie jazdy autobusów z co najmniej 3 – dniowym wyprzedzeniem.

 

§ 5

  1. Wykonawca zapewnia przestrzeganie zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.

  2. Wykonawca zapewnia, że przetwarzane dane osobowe będą wykorzystane wyłącznie w celu realizacji umowy.

  3. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o stwierdzeniu próby lub faktu naruszenia poufności danych osobowych przetwarzanych w wyniku realizacji umowy.

  4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę omijania warunków bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych.

 

§ 6

  1. Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne:

  1. w przypadku nieterminowego lub niezgodnego z umową wykonania usług transportowych przez Wykonawcę - w wysokości 100 zł za każde zdarzenie"

  2. w przypadku rażącego naruszenia postanowień niniejszej umowy, Zamawiający może odstąpić w trybie natychmiastowym od umowy. W takim przypadku Wykonawca zapłaci karę umowną - w wysokości 4.000 złotych,

  3. w przypadku niepodstawienia w czasie, o którym mowa w § 2 ust. 4 umowy, transportu zastępczego, gdy nastąpi awaria autobusu/busa - w wysokości 500 zł za każde zdarzenie,

  1. Maksymalna wysokość kar umownych, do zapłaty których zobowiązany będzie Wykonawca, nie może przekroczyć kwoty kary umownej przysługującej z tytułu odstąpienia od umowy.

  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych, o ile wartość faktycznie poniesionych szkód przekracza wysokość kar umownych.

  3. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącania kar umownych z wynagrodzenia Wykonawcy.

 

§ 7

Umowę zawarto na czas określony, tj. od dnia 01.09.2022 r. do dnia 23 czerwca 2023 r. (wyłącznie w dniach nauki szkolnej).

 

§ 8

Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnej przez cały okres realizacji postanowień niniejszej umowy polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu Umowy, na kwotę nie niższą niż 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). W przypadku, gdy okres umowy ubezpieczenia zawartej przez Wykonawcę jest krótszy niż okres realizacji niniejszej Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do kontynuacji umowy ubezpieczenia na warunkach tożsamych lub nie mniej korzystnych niż dotychczasowa umowa ubezpieczenia, na kwotę ubezpieczenia wskazaną w zdaniu pierwszym. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć nową umowę z Ubezpieczycielem i przedłożyć Zamawiającemu kopię nowo zawartej umowy ubezpieczenia lub polisy ubezpieczeniowej, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, w terminie 2 dni od daty wygaśnięcia poprzednio obowiązującej umowy ubezpieczenia.

 

§ 9

  1. W przypadku:

  1. zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;

  2. naruszenia przez Wykonawcę obowiązków umowy;

  3. podjęcia przez Wykonawcę działań zmierzających do likwidacji przedsiębiorstwa

Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

  1. W przypadku rażącego nie wywiązywania się Wykonawcy z obowiązków wynikających z niniejszej umowy (przerwa w realizacji usługi trwająca dłużej niż 2 dni), Zamawiający może rozwiązać umowę bez wypowiedzenia w trybie natychmiastowym. Z zastrzeżeniem zapisu § 6 ust. lit. b)

  2. Wykonawca, pod rygorem możliwego odstąpienia od umowy, zobowiązany jest do weryfikacji w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym osób realizujących usługę – tj każdego kierowcy i każdego opiekuna. Warunkiem przeprowadzenia takiej weryfikacji jest posiadanie aktualnego zaświadczenia wygenerowanego w rejestrze. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wglądy do zaświadczeń.

 

§ 10

  1. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takich zmian.

  2. Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na

podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:

  1. zmiany zakresu rzeczowego i ilościowego usług, w tym zwiększenie bądź zmniejszenie liczby dowożonych dzieci w trakcie trwania umowy, konieczność wprowadzenia nowych tras dowozu w trakcie trwania umowy oraz zmiany ilości dni świadczenia usług przewozowych.

  1. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego:

  1. opis propozycji zmiany umowy;

  2. uzasadnienie zmiany umowy;

  3. obliczanie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie;

  4. opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy.

  1. Zmiany, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu mogą zostać dokonane, jeżeli za ich wprowadzeniem przemawia choćby jedna z niżej wymienionych okoliczności:

  1. podniesienie bezpieczeństwa w wykonywaniu przedmiotu umowy;

  2. usprawnienie lub optymalizacja dowozu osób/uczniów

  3. zmiana przepisów powodująca konieczność uzyskania dodatkowych dokumentów, które to przepisy narzucają;

  4. zaistnienia, po zawarciu umowy przypadku siły wyższej. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: np. powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub zgony.

  5. w sytuacji związanej bezpośrednio z zagrożeniami lub wytycznymi lub wymogami wynikającymi ze stanu epidemii lub stanem zagrożenia epidemicznego na terytorium RP w sposób dostosowujący realizację zamówienia do obowiązujących w momencie wykonywania usługi wymagań sanitarnych wraz z możliwością podwyższenia wynagrodzenia jeżeli będzie się to wiązało z koniecznością wykonywania dodatkowych czynności niewchodzących z zakres umowy.

  1. Zmiana treści niniejszej umowy nie może być niekorzystna dla Zamawiającego.

  2. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności przez Strony w formie pisemnej (protokół) z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian.

  3. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zmianę umowy.

 

§ 11

  1. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych i Kodeksu Cywilnego.

  2. Spory jakie mogą wyniknąć z realizacji niniejszej umowy podlegają rozstrzygnięciu przez właściwy dla Zamawiającego sąd powszechny.

  3. Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, przy czym dwa egzemplarze otrzymuje Zamawiający a jeden egzemplarz Wykonawca.

 

WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY:

 

ZAŁĄCZNIK Nr 4

 

Oświadczenie RODO

 

 

FORMULARZ OFERTOWY

 

strona

 

z ogólnej liczby stron

 

(pieczęć Wykonawcy)

 

 

 

OŚWIADCZENIE W ZAKRESIE WYPEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW

INFORMACYJNYCH PRZEWIDZIANYCH W ART. 13 LUB ART. 14 RODO

 

 

 

W związku ze złożeniem oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zaproszenia do składania ofert na zadanie pn.

 

Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Marciszów (z miejsca zamieszkania)

do Zespołu Szkół Specjalnych w Kamiennej Górze

w roku szkolnym 2022/2023”

 

 

Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*

 

 

Upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy

 

.......................................

(podpis, pieczęć)

 

______________________________

 

  1. rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.

 

UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

 

  • W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

 

 

 

 

 

 

Metryka

sporządzono
2022-07-26 przez Płaszczyńska Anna
udostępniono
2022-07-26 00:00 przez Dubiel Marcin
zmodyfikowano
2022-07-26 22:59 przez Dubiel Marcin
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
189
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.