Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa RADA GMINY Sprawozdania z prac Komisji Kadencja 2018-2023
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „PROTOKÓŁ NR II/2020 z posiedzenia Komisji Budżetu odbytej w dniu 26 lutego 2020 r. - Kadencja 2018-2023, menu 178, artykuł 858 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Kadencja 2018-2023

PROTOKÓŁ NR II/2020 z posiedzenia Komisji Budżetu odbytej w dniu 26 lutego 2020 r.

PROTOKÓŁ NR II/2020
z posiedzenia Komisji Budżetu 
odbytej w dniu 26 lutego 2020 r.

 

Obecni zgodnie z listą obecności /zał-1/

Rozpoczęcie posiedzenia godz. 13:00 zakończenie 13:40

Porządek posiedzenia:

1/ Otwarcie posiedzenia.

2/ Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

3/ Plan wydatków na 2020 rok przeznaczonych na przeciwdziałaniu alkoholizmowi z narkomanii.

4/ Analiza wydatków związanych z kulturą i sportem w gminie Marciszów za 2019 r.

5/ Opiniowanie projektów uchwał.

6/ Sprawy różne, wnioski.

Ad.1.

Radna Jolanta Sanojca - Przewodnicząca Komisji dokonała otwarcia posiedzenia Komisji witając jej uczestników.

Ad.2.

Protokół  z poprzedniego posiedzenia Komisji przyjęto bez uwag.

Ad.3

Plan wydatków na 2020 rok przeznaczonych na przeciwdziałaniu alkoholizmowi z narkomanii.

Z planem wydatków na 2020 rok przeznaczonych na przeciwdziałaniu alkoholizmowi z narkomanii zapoznała członków Komisji Pani Anita Pociecha – Przewodnicząca Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

Do przedstawionej informacji uwag i pytań nie zgłoszono.

Szczegółowa informacja stanowi załącznik nr 2 do protokołu.

W dalszej części posiedzenia Pani Anita Pociecha przedstawiła radnymsprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w roku 2019.

Sprawozdanie stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

Ad.4

Analiza wydatków związanych z kulturą i sportem w gminie Marciszów za 2019 r.

Wydatki związane z kulturą i sportem w Gminie Marciszów w 2019 roku przedstawiła Pani Katarzyna Doliny.

Szczegółowa informacja stanowi załącznik nr 2 do protokołu.

Uczestniczący w posiedzeniu komisji radny Edmund Orzechowski poprosił panią Katarzynę Doliny o przygotowanie odpowiedzi do sesji czy gmina byłaby w stanie pomóc finansowo w wyjeździe zespołu ze Świdnika na dwa przeglądy zespołów biesiadnych.   

Innych uwag i pytań nie zgłoszono.

Ad.5

Opiniowanie projektów uchwał.

a/ projekt uchwały w sprawie: zmiany do Statutu Gminy Marciszów,

b/ projekt uchwały w sprawie: powołania Zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników sądowych,

c/ projekt uchwały w sprawie: zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji informacji kandydatach na ławników sądowych,

d/ projekt uchwały w sprawie: zmiany Uchwały budżetowej gminy Marciszów na rok 2020,

e/ projekt uchwały w sprawie: wyrażenia zgody na sprzedaż działek położonych w Marciszowie,

Projekty uchwał zaopiniowano pozytywnie podczas pozostałych posiedzeń, których radni  jednocześnie są członkami.

Ad.5.

Sprawy różne i wnioski.

W sprawach różnych Przewodniczący Rady Gminy Mirosław Wolak zapoznał członków Komisji z odpowiedzią na wniosek Komisji, dotyczący szybszego reagowania na gwałtowną zmianę warunków atmosferycznych /pismo stanowi załącznik nr 5 do protokołu/. 

Następnie podjęto dyskusję nad możliwością dofinansowania PSP w Kamiennej Górze. Uznano jednogłośnie, że przekazanie dofinansowania dla jednostek OSP Marciszów i OSP Pastewnik jest równoznaczne z dofinansowaniem PSP w Kamiennej Górze.

Innych uwag nie zgłoszono.

W związku z wyczerpaniem porządku posiedzenia Komisji protokół zostaje zakończony.

 

Protokołowała                                                                                   Przewodniczący Komisji

Anna Płaszczyńska                                                                              Jolanta Sanojca

Insp. ds. biura rady,

ogólno-organizacyjnych,                                                                                                 

archiwum zakładowego                                                               

Metryka

sporządzono
2020-02-26 przez Płaszczyńska Anna
udostępniono
2020-02-26 00:00 przez Michalski Mariusz
zmodyfikowano
2020-05-27 14:58 przez Michalski Mariusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
215
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.