Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa RADA GMINY Sprawozdania z prac Komisji Kadencja 2018-2023
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „PROTOKÓŁ NR II/2020 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytej w dniu 25 lutego 2020 r. - Kadencja 2018-2023, menu 178, artykuł 834 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Kadencja 2018-2023

PROTOKÓŁ NR II/2020 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytej w dniu 25 lutego 2020 r.

PROTOKÓŁ NR II/2020
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej  
odbytej w dniu 25 lutego 2020 r.

Obecni zgodnie z listą obecności /zał-1/

Rozpoczęcie posiedzenia godz. 12:00 zakończenie 13:30

Porządek posiedzenia:

1/ Otwarcie posiedzenia.

2/ Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

3/ Analiza funkcjonowania Urzędu Gminy w Marciszowe po reorganizacji.

4/ Opiniowanie projektów uchwał.

5/ Sprawy różne, wnioski.

Ad.1.

Radny Edmund Orzechowski – Przewodniczący Komisji dokonał otwarcia posiedzenia Komisji witając jej uczestników.

Ad.2.

Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag.

Ad.3

Analiza funkcjonowania Urzędu Gminy w Marciszowe po reorganizacji.

W związku z nieobecnością Wójta Gminy Marciszów analizę funkcjonowania Urzędu Gminy w Marciszowie po reorganizacji omówiła Pani Marta Jędrzejowska Sekretarz Gminy.

Na wstępnie Sekretarz Gminy omówiła strukturę urzędu przed wprowadzonymi zmianami.  

Następnie omówiła Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Marciszowie, funkcjonujący od 1 lutego 2019 roku, który miał na celu poprawę organizacji funkcjonowania urzędu.

W dalszej części posiedzenia omówiła zmiany planowane od 1 marca 2020 roku, związane m.in. z likwidacją samochodu służbowego.  

Radny Waldemar Gurgul poprosił o omówienie struktury zatrudnienia w Zakładzie Gospodarki Komunalnej „Wodociągi Marciszowskie”, na co Sekretarz Gminy wyjaśniła, że jest to odrębna jednostka, którą zarządza Dyrektor ZGK „Wodociągi Marciszowskie” i to do niego należy się zwrócić o takie informacje.

Następnie podjęto dyskusję nad efektami wprowadzonych zmian oraz kryteriami oceniania pracy wykonywanej przez pracowników.

Radny Waldemar Gurgul poprosił o rozważenie możliwości prowadzenia wspólnej księgowości wszystkich jednostek podległych, ze szczególnym uwzględnieniem szkoły.  

Innych uwag nie zgłoszono.

Ad.4

Opiniowanie projektów uchwał.

a/ projekt uchwały w sprawie: zmiany do Statutu Gminy Marciszów,

b/ projekt uchwały w sprawie: powołania Zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników sądowych,

c/ projekt uchwały w sprawie: zasięgnięcia od Komendanta Wojewódzkiego Policji informacji kandydatach na ławników sądowych,

d/ projekt uchwały w sprawie: zmiany Uchwały budżetowej gminy Marciszów na rok 2020,

e/ projekt uchwały w sprawie: wyrażenia zgody na sprzedaż działek położonych w Marciszowie,

Po przeanalizowaniu projekty uchwał bez uwag skierowano pod obrady sesji.

Ad.5.

Sprawy różne i wnioski.

W sprawach różnych radny Waldemar Gurgul omówił z Sekretarz Gminy kwestię możliwości udzielenia pomocy mieszkance wsi Sędzisław. Problem mieszkanki polega na braku możliwości dowozu do szkoły dziecka niepełnosprawnego, a organ prowadzący nie może porozumieć się w tej kwestii z przewoźnikiem, z którym ma zawarte porozumienie      w sprawie dowozu.

Radna Marta Suhak – Ogłaza zaproponowała pomoc w rozwiązaniu problemu.

Ustalono, że czynione są wszelkie starania w zorganizowaniu dowozu i po uzyskaniu ostatecznych informacji radny zostanie o nich poinformowany.

W związku z wyczerpaniem porządku posiedzenia Komisji protokół zostaje zakończony.

 

Protokołowała                                                                                   Przewodniczący Komisji
Anna Płaszczyńska                                                                             Edmund Orzechowski   
Insp. ds. biura rady,
ogólno-organizacyjnych,                                                                                                 
archiwum zakładowego

 

Metryka

sporządzono
2020-02-25 przez Płaszczyńska Anna
udostępniono
2020-02-25 00:00 przez Michalski Mariusz
zmodyfikowano
2020-05-08 10:12 przez Michalski Mariusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
232
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.