Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa RADA GMINY Sprawozdania z prac Komisji Kadencja 2018-2023
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „PROTOKÓŁ NR IV/19 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbytej w dniu 19 grudnia 2019 r. - Kadencja 2018-2023, menu 178, artykuł 707 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Kadencja 2018-2023

PROTOKÓŁ NR IV/19 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbytej w dniu 19 grudnia 2019 r.

PROTOKÓŁ NR IV/19

z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

odbytej w dniu 19 grudnia 2019 r.

 

Rozpoczęcie posiedzenia godz. 14:00 zakończenie 14:30

 

W posiedzeniu uczestniczyli:

Członkowie Komisji:

  1. Marta Suhak – Ogłaza – Przewodnicząca Komisji
  2. Grzegorz Parzygnat – Zastępca

Lista obecności stanowi załącznik nr 1 do protokołu.

Nieobecny radny Sławomir Czerwiński

 

Porządek posiedzenia:

1/ Otwarcie posiedzenia.

2/ Przedstawienie porządku posiedzenia.

3/ Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

4/ Sprawozdanie z realizacji planu pracy Komisji za 2019 rok.

5/ Analiza i rozpatrzenie petycji złożonej przez mieszkańców Gminy Marciszów.

6/ Opracowanie planu pracy Komisji na rok 2020,

7/ Zamknięcie posiedzenia.

 

Ad.1.

Radna Marta Suhak - Ogłaza – Przewodnicząca Komisji dokonała otwarcia posiedzenia Komisji witając jej uczestników.

 

Ad.2.

Przewodnicząca Komisji radna Marta Suhak – Ogłaza odczytała ustalony porządek obrad, po czym zwróciła się z zapytaniem o ewentualne uwagi lub wnioski, a w związku z brakiem zgłoszeń przeszła do realizacji ustalonego porządku obrad. 

 

Ad.3.

Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag.

 

Ad.4.

Sprawozdanie z realizacji planu pracy Komisji za 2019 rok.

Przewodnicząca Komisji odczytała sprawozdanie z pracy Komisji za rok 2019.

Do przedstawionego sprawozdania uwag nie wniesiono.

Sprawozdanie stanowi załącznik nr 2 do niniejszego protokołu.

 

Ad.5. 

Analiza i rozpatrzenie petycji złożonej przez mieszkańców Gminy Marciszów.

 

Radna Marta Suhak - Ogłaza – Przewodnicząca Komisji zapoznała członków Komisji z petycją mieszkańców Gminy Marciszów, która stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

W dniu 28.11.2019 roku mieszkańcy Gminy Marciszów ponownie zwrócili się do Rady Gminy Marciszów z petycją w sprawie nabycia, zagospodarowania i reaktywacji terenu działki o nr 482/2  w Marciszowie. 

Uzasadnieniem petycji jest fakt, że we wskazanej lokalizacji nie ma bezpiecznego miejsca do aktywnego spędzania czasu oraz stworzenia warunków do bezpiecznej zabawy dla dzieci i młodzieży.

Następnie Komisja dokonała oceny petycji pod względem formalnym i merytorycznym. Po przeanalizowaniu złożonej petycji członkowie Komisji stwierdzili, że przedmiotowa petycja  również odzwierciedla potrzeby mieszkańców.

Mając powyższe na uwadze, po wnikliwym rozpatrzeniu petycji Komisja Skarg, Wniosków i Petycji przychyla się do prośby mieszkańców Gminy Marciszów w sprawie nabycia, zagospodarowania i reaktywacji terenu działki o nr 482/2  w Marciszowie oraz apeluje do Wójta Gminy Marciszów o rozważenie możliwości podjęcia działań w tym kierunku.

 

W związku z powyższym Komisja sporządziła stosowny projekt uchwały, który stanowi załącznik nr 4 do protokołu. 

 

Ad.6

Opracowanie planu pracy Komisji na rok 2020,

Członkowie Komisji opracowali plan pracy Komisji na rok 2020.

Do opracowanego planu pracy uwag nie zgłoszono.

 

Ad.7.

W związku z wyczerpaniem porządku posiedzenia komisji protokół zostaje zakończony.

 

Protokołowała                                                                                   Przewodnicząca Komisji

Anna Płaszczyńska                                                                               Marta Suhak - Ogłaza 

Insp. ds. biura rady,

ogólno-organizacyjnych,                                                                                                 

archiwum zakładowego

Metryka

sporządzono
2019-12-19 przez Płaszczyńska Anna
udostępniono
2019-12-19 00:00 przez Mariusz Michalski
zmodyfikowano
2020-02-06 10:34 przez Michalski Mariusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
232
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.