Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa RADA GMINY Sprawozdania z prac Komisji Kadencja 2018-2023
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „PROTOKÓŁ NR IV/19 z nieplanowanego posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytej w dniu 9 kwietnia 2019 r. - Kadencja 2018-2023, menu 178, artykuł 521 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Kadencja 2018-2023

PROTOKÓŁ NR IV/19 z nieplanowanego posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytej w dniu 9 kwietnia 2019 r.

PROTOKÓŁ NR IV/19

z nieplanowanego posiedzenia Komisji Rewizyjnej

odbytej w dniu 9 kwietnia 2019 r.

 

Obecni zgodnie z listą obecności /zał-1/

Nieobecni radna Marta Suhak – Ogłaza oraz radny Waldemar Gurgul.

 

Rozpoczęcie posiedzenia godz. 12:00 zakończenie 12:30

 

Porządek posiedzenia:

1/ Otwarcie posiedzenia.

2/ Analiza dokumentacji dotyczącej obsługi prawnej pomiędzy Urzędem Gminy w Marciszowie a Kancelarią Radcowską Chmaj i Wspólnicy.   

3/ Zamknięcie posiedzenia.

 

Ad.1

Radny Edmund Orzechowski – Przewodniczący Komisji dokonał otwarcia posiedzenia komisji witając jej uczestników.

Posiedzenie Komisji zostało zwołane na wniosek Komisji Infrastruktury Technicznej o przeprowadzenie kontroli w zakresie umów zawartych z kancelariami prawnymi przez poprzedniego wójta w okresie poprzedniej kadencji, dotyczących majątku wodociągowego oraz zlecone Komisji podczas VI sesji Rady Gminy Marciszów.

Wniosek Komisji Infrastruktury Technicznej stanowi załącznik nr 2 do protokołu.   

 

W dniu 02.04.2019 r. odbyło się pierwsze robocze spotkanie członków Komisji Rewizyjnej z pracownikami Urzędu Gminy w Marciszowie, dotyczące przygotowania niezbędnej  dokumentacji. 

 

Ad.2

Analiza dokumentacji dotyczącej obsługi prawnej pomiędzy Urzędem Gminy w Marciszowie a Kancelarią Radcowską Chmaj i Wspólnicy.   

Uczestniczący w posiedzeniu Komisji adwokat Tomasz Łuczkowski przedstawił ogólne zapisy zawartych umów.

Do analizy dokumentacji dotyczącej obsługi prawnej pomiędzy Urzędem Gminy w Marciszowie a Kancelarią Radcowską Chmaj i Wspólnicy radnym przekazano następujące dokumenty:

- zestawienie wydatków związanych z przejęciem mienia od WPWiK w latach 2011-2018,

- umowa o obsługę prawną pomiędzy Gminą Marciszów z siedzibą w Marciszowie a Kancelarią Radcowską Chmaj i Wspólnicy Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie    z dnia 27 października 2011 roku wraz z: fakturą Nr FV/321/14 z dnia 19.03.2014 r. na kwotę 102 500,00 zł,  fakturą Nr FV/381/14 z dnia 01.06.2014 r. na kwotę 102 500,00 zł oraz fakturą Nr F/469/14 z dnia 01.09.2014 r. na kwotę 102 500,00 zł, 

- aneks Nr 1 do Umowy o obsługę prawną z dnia 27 października 2011 roku pomiędzy Gminą Marciszów z siedzibą w Marciszowie a Kancelarią Radcowską Chmaj i Wspólnicy Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie z dnia 10 marca 2014 r.

- umowa o obsługę prawną pomiędzy Gminą Marciszów z siedzibą w Marciszowie a Kancelarią Radcowską Chmaj i Wspólnicy Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie z dnia 15 stycznia 2018 roku

- umowa o obsługę prawną pomiędzy Gminą Marciszów z siedzibą w Marciszowie a Kancelarią Radcowską Chmaj i Wspólnicy Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie z dnia 10 maja 2018 roku,

- oświadczenie Wójta Gminy Marciszów z dnia 14 stycznia 2019 roku o wypowiedzeniu umowy o obsługę prawną,

- wniosek o przeprowadzenie dodatkowej kontroli przez RIO w zakresie prawidłowości wydatkowania środków publicznych Gminy Marciszów we wskazanych obszarach z uwagi na podejrzenie naruszenia dyscypliny finansów publicznych bądź nadużyć na szkodę Gminy /pismo znak FN.3221.3.2019 z dnia 30.01.2019 r./.

- odpowiedź na pismo znak FN/3221/3/2019 z dnia 30 stycznia 2019 r. będące wnioskiem o rozszerzenie zakresu przeprowadzeniu kontroli /pismo znak WK.WR.430.11.2019.119 z dnia 15 lutego 2019 r./.

 

Ustalono, że na kolejne posiedzenie Komisji zostanie przygotowany protokół z analizy przedmiotowej dokumentacji.

 

Ad.3.

W związku z wyczerpaniem porządku posiedzenia Komisji protokół zostaje zakończony.

 

Protokołowała                                                                                   Przewodniczący Komisji

Anna Płaszczyńska                                                                               Edmund Orzechowski  

Insp. ds. Rady Gminy

i przygotowywania

wniosków unijnych

Metryka

sporządzono
2019-04-09 przez Płaszczyńska Anna
udostępniono
2019-04-09 00:00 przez Mariusz Michalski
zmodyfikowano
2019-07-25 10:10 przez Michalski Mariusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
305
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.