Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa RADA GMINY Sprawozdania z prac Komisji Kadencja 2018-2023
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „PROTOKÓŁ  nr III/2024 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytej w dniu 19 marca 2024 r. - Kadencja 2018-2023, menu 178, artykuł 2790 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Kadencja 2018-2023

PROTOKÓŁ  nr III/2024 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytej w dniu 19 marca 2024 r.

PROTOKÓŁ  nr III/2024
z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
odbytej w dniu 19 marca 2024 r.

 

Obecni zgodnie z załączoną listą obecności /załącznik nr 1/

Rozpoczęcie posiedzenia godz. 13:30 zakończenie 15:40

 

Porządek obrad

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
  3. Sprawozdanie z funkcjonowania OSP na terenie gminy (otrzymane dotacje i potrzeby jednostek na 2024 r.)
  4. Analiza i opiniowanie projektów uchwał.
    a) w sprawie przyjęcia "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Marciszów w 2024 roku"
    b) w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu w sprawie zagospodarowania przestrzennego dla wyodrębnionych obszarów w gminie Marciszów,
    c) w sprawie zmiany Uchwały budżetowej gminy Marciszów na rok 2024,
  5. Wnioski.
  6. Sprawy różne.

 

Ad.1.
Radny Andrzej Kiper Przewodniczący Komisji dokonał otwarcia posiedzenia, witając jej uczestników oraz przedstawił proponowany porządek posiedzenia.

Do zaproponowanego porządku posiedzenia uwag nie zgłoszono i przystąpiono do jego realizacji.  

Ad.2.
Protokół z poprzedniego posiedzenia Komisji przyjęto bez uwag.

Ad. 3.
Sprawozdanie z funkcjonowania OSP na terenie gminy (otrzymane dotacje i potrzeby jednostek na 2024 r.) przedstawił prezes OSP Marciszów pan Jerzy Skiba / sprawozdanie stanowi załącznik nr 2/.

Radny Waldemar Gurgul poruszył kwestię działalności OSP Świdnik.

Radny Grzegorz Parzygnat zadał pytanie dotyczące lokalizacji budowy remizy OSP.

Prezes OSP pan Jerzy Skiba szczegółowo udzielał odpowiedzi na pytania zadawane przez członków komisji.

Ad. 4.
 Analiza i opiniowanie projektów uchwał.

a) w sprawie przyjęcia "Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Marciszów w 2024 roku"

Na posiedzenie komisji przybył pracownik referatu RGKŚ pani Katarzyna Kaznowska, która szczegółowo omówiła program opieki nad zwierzętami bezdomnymi na terenie gminy Marciszów. Po szczegółowej analizie projektu uchwałę skierowano pod obrady sesji.

b) w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu w sprawie zagospodarowania przestrzennego dla wyodrębnionych obszarów w gminie Marciszów,

Projekt uchwały bez uwag skierowano pod obrady sesji.

c) w sprawie zmiany Uchwały budżetowej gminy Marciszów na rok 2024,

Na posiedzenie komisji przybyła pani skarbnik Edyta Bania, która omówiła szczegółowo zmiany, wprowadzone w uchwale budżetowej.

Radny Andrzej Kiper poprosił panią Skarbnik Edytę Banię o omówienie szczegółów zadania inwestycyjnego „Budowa obiektu parkuj i jedź w Marciszowie”. Na posiedzenie komisji poproszono panią Martę Czerkieską- inspektora ds. inwestycji, która wyjaśnia dokładnie realizację projektu. Komisja jednogłośnie przyjęła stanowisko, żeby przystąpić do realizacji projektu zadania inwestycyjnego „Budowa obiektu parkuj i jedź w Marciszowie”.  

Kolejny temat, który poruszyła komisja to realizacja zadania inwestycyjnego „Budowa Centrum Bezpieczeństwa Gminy – OSP Marciszów”. Komisja w toku dyskusji również jednogłośnie przyjęła stanowisko aby w projekcie uchwały zabezpieczyć pieniądze na dokumentację służącą do realizacji tej inwestycji.

d) w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości położonych w miejscowościach Domanów, Ciechanowice i Pastewnik na okres do 5 lat

Bez uwag projekt uchwały skierowano pod obrady sesji.

Ad. 5. Wnioski

Brak wniosków.

Ad. 6.

W sprawach różnych przeanalizowano pisma, które wpłynęły do biura rady.

W związku z wyczerpaniem porządku posiedzenia Komisji protokół zostaje zakończony.

 

Przewodniczący Komisji
Andrzej Kiper

 

Protokołowała Ewelina Dul.

Metryka

sporządzono
2024-05-13 przez Dul Ewelina
udostępniono
2024-05-13 12:51 przez Łukaszun Aleksandra
zmodyfikowano
2024-05-13 13:10 przez Łukaszun Aleksandra
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
46
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.