Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa RADA GMINY Sprawozdania z prac Komisji Kadencja 2018-2023
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „PROTOKÓŁ NR VI/2023 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbytej w dniu 22 sierpnia 2023 r. - Kadencja 2018-2023, menu 178, artykuł 2477 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Kadencja 2018-2023

PROTOKÓŁ NR VI/2023 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbytej w dniu 22 sierpnia 2023 r.

PROTOKÓŁ NR VI/2023
z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
odbytej w dniu 22 sierpnia 2023 r.

 Obecni zgodnie z listą obecności /zał-1/

Porządek posiedzenia:
1/ Otwarcie posiedzenia.
2/ Rozpatrzenie wniosku skierowanego do Komisji.
3/ Zamknięcie obrad Komisji.

 Ad.1.
Radna Marta Suhak - Ogłaza – Przewodnicząca Komisji dokonała otwarcia posiedzenia Komisji witając jej uczestników.

Ad.2
Rozpatrzenie wniosku skierowanego do Komisji.

 Radna Marta Suhak - Ogłaza Przewodnicząca Komisji poinformowała  członków Komisji o wniosku mieszkańca gminy, wzywającym Radę Gminy Marciszów do usunięcia naruszenia prawa poprzez zmianę uchwały Rady Gminy Marciszów Nr XLIX/307/2023 z dnia 24 lutego 2023 roku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów w miejscowościach: Ciechanowice, Domanów Marciszów, Pastewnik, Pustelnik i Świdnik.

Pismo stanowi załącznik nr 2 do protokołu.

W dalszej części posiedzenia na posiedzenie zaproszono Panią Justynę Ferenc – pracownika Urzędu Gminy Marciszów, która odniosła się do złożonego pisma.   

Następnie Przewodnicząca Komisji poprosiła Panią Justynę Ferenc o przygotowanie przez projektanta pisemnej odpowiedzi do zarzutów przedstawionych w piśmie.

Ponadto ustalono, że na kolejne posiedzenie członkowie komisji zaproszą radcę prawnego.

Ad.3.
Zamknięcie obrad Komisji.

W związku z wyczerpaniem porządku posiedzenia komisji protokół zostaje zakończony.

 

Protokołowała                                                                                   Przewodnicząca Komisji
Anna Płaszczyńska                                                                            Marta Suhak - Ogłaza 
Insp. ds. organizacyjnych, oświaty i obsługi biura rady

Metryka

sporządzono
2023-09-28 przez Płaszczyńska Anna
udostępniono
2023-09-28 07:38 przez Łukaszun Aleksandra
zmodyfikowano
2023-09-28 07:42 przez Łukaszun Aleksandra
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
137
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.