Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa RADA GMINY Sprawozdania z prac Komisji Kadencja 2018-2023
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „PROTOKÓŁ NR I/2022 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytej w dniu 12 stycznia 2022 r. - Kadencja 2018-2023, menu 178, artykuł 1711 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Kadencja 2018-2023

PROTOKÓŁ NR I/2022 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytej w dniu 12 stycznia 2022 r.

PROTOKÓŁ NR I/2022

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej

odbytej w dniu 12 stycznia 2022 r.

 

 

Obecni zgodnie z listą obecności /zał-1/

Rozpoczęcie posiedzenia godz. 13:30 zakończenie 14:30.

 

Porządek posiedzenia:

1/ Otwarcie posiedzenia.

2/ Przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego.

3/ Zamknięcie posiedzenia Komisji.

 

Skład zespołu:

1. Andrzej Kiper –Przewodniczący Komisji Rewizyjnej,

2. Waldemar Gurgul - Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej,

3. Jan Koszyk - członek Komisji Rewizyjnej,

4. Marta Suhak- Ogłaza - członek komisji Rewizyjnej,

5. Grzegorz Parzygnat – członek Komisji Rewizyjnej.

 

Ad.1.

Radny Andrzej Kiper Przewodniczący Komisji dokonał otwarcia posiedzenia Komisji, witając jej uczestników.

 

Ad.2.

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej zapoznał członków Komisji z treścią przedłożonego przezRzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych we Wrocławiu zarządzenia wraz z dołączoną dokumentacją, dotyczącego przekazania informacji o ujawnionych okolicznościach, wskazujących na naruszenie dyscypliny finansów publicznych, polegającymi na nieustaleniu i niedochodzeniu należności Skarbu Państwa przez Urząd Gminy Marciszów z tytułu czynszu dzierżawnego od Wałbrzyskiego Związku Wodociągów i Kanalizacji w Wałbrzychu.

Pismo stanowi załącznik nr 2 do protokołu.

 

W trakcie postępowania dokonano przeglądu następujących dokumentów:

- decyzja Wojewody Jeleniogórskiego z dnia 14 września 1995 r. nr Gggt-7227/149/95,

- decyzja Wojewody Jeleniogórskiego z dnia 9 marca 1995 r. nr GGgt-7227/463/94/95,

- decyzja Wojewody Jeleniogórskiego z dnia 9 marca 1995 r. nr GGgt-7227/463/1/94/95,

- decyzja Wojewody Jeleniogórskiego z dnia 25 lutego 1995 r. nr GGgt-7227/180/94/95,

- decyzja Wojewody Jeleniogórskiego z dnia 13 stycznia 1995 r. nr GGgt- 7227/182/94/95,

- decyzja Wojewody Jeleniogórskiego z dnia 9 listopada 1994 r. nr GGgt-7227/427/94,

- decyzja Wojewody Jeleniogórskiego z dnia 9 listopada 1994 r. nr GGgt- 7227/426/94,

- decyzja Wojewody Jeleniogórskiego z dnia 9 listopada 1994 r. nr GGgt-7227/425/94,

- decyzja Wojewody Jeleniogórskiego z dnia 9 listopada 1994 r. nr GGgt- 7227/424/94,

- decyzja Wojewody Jeleniogórskiego z dnia 9 listopada 1994 r. nr GGgt-7227/423/94,

- decyzja Wojewody Jeleniogórskiego z dnia 9 listopada 1994 r. nr GGgt- 7227/422/94,

- decyzja Wojewody Jeleniogórskiego z dnia 9 listopada 1994 r. nr Gggt-7227/421/94,

- wyrok Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu z dnia 28 czerwca 2017 r., sygn. akt I A Ca 607/17 wraz z uzasadnieniem,

- wyrok Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze z dnia 19 stycznia 2017 r., sygn. akt I C 1129/14 wraz z uzasadnieniem,

- postanowienie Sądu Okręgowego z dnia 17 września 2018 roku,

- postanowienie Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze sygn.akt II S 16/21,

-wyrok Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze w sprawie sygn.akt I C 654/19

 

Po przeanalizowaniu zgormadzonej dokumentacji Komisja Rewizyjna nie znalazła podstaw do zawiadomienia Rzecznika Finansów Publicznych.

Następnie przystąpiono do sporządzenia Przewodniczącemu Rady Gminy Marciszów informacji o wynikach przeprowadzonego postępowania.

Szczegółowa informacja stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

 

Ad.3.

W związku z wyczerpaniem porządku posiedzenia Komisji protokół zostaje zakończony.

 

Protokołowała Przewodniczący Komisji

Anna Płaszczyńska Andrzej Kiper

Insp. ds. organizacyjnych, oświaty i obsługi biura rady

 

 

Metryka

sporządzono
2022-03-15 przez Płaszczyńska Anna
udostępniono
2022-03-15 00:00 przez Dubiel Marcin
zmodyfikowano
2022-03-15 16:29 przez Dubiel Marcin
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
130
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.