Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa RADA GMINY Sprawozdania z prac Komisji Kadencja 2018-2023
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „PROTOKÓŁ NR VI/2021 z posiedzenia Komisji Budżetu odbytej w dniu 15 grudnia 2021 r. - Kadencja 2018-2023, menu 178, artykuł 1635 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Kadencja 2018-2023

PROTOKÓŁ NR VI/2021 z posiedzenia Komisji Budżetu odbytej w dniu 15 grudnia 2021 r.

PROTOKÓŁ NR VI/2021

z posiedzenia Komisji Budżetu

odbytej w dniu 15 grudnia 2021 r.

 

Obecni zgodnie z listą obecności /zał-1/.

Nieobecna radna Jolanta Sanojca.

 

Rozpoczęcie posiedzenia godz. 12:00 zakończenie 12.45.

 

Porządek posiedzenia:

1/ Otwarcie posiedzenia.

2/ Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

3/ Sprawozdanie z realizacji planu pracy Komisji za 2021 rok.

4/ Opracowanie planu pracy Komisji na 2022 rok.

5/ Analiza i opiniowanie projektów uchwał.

6/ Sprawy różne, wnioski.

 

Ad.1.

W związku z nieobecnością radnej Jolanty Sanojca - Przewodniczącej Komisji otwarcia posiedzenia Komisji dokonała radna Jadwiga Adamczyk, która następnie przywitała uczestników posiedzenia.

 

Ad.2.

Protokół z poprzedniego posiedzenia Komisji przyjęto bez uwag.

 

Ad.3.

W związku z nieobecnością radnej Jolanty Sanojca - Przewodniczącej Komisji radna Jadwiga Adamczyk, odczytała sprawozdanie z realizacji planu pracy Komisji za 2021 rok.

Do przedstawionej informacji uwag i pytań nie zgłoszono.

Sprawozdanie stanowi załącznik nr 2 do protokołu.

 

Po przeanalizowaniu sprawozdania z prac Komisji radna Jadwiga Adamczyk zapoznała członków Komisji z odpowiedzią na wniosek Komisji, dotyczący oszczędności wynikłych z przeprowadzonych zmian kadrowych w GOPS-ie.

Odpowiedź na wniosek stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

 

W związku z niezadowalającą odpowiedzią członkowie Komisji postanowili kwestię zmian kadrowych w GOPS-ie przeanalizować podczas styczniowego posiedzenia Komisji.

Radny Dawid Chęciński zwrócił uwagę, że kilkakrotnie prosił o przedstawienie wyników przeprowadzonego audytu w GOPS-ie, których nie otrzymał pomimo wielokrotnych próśb. Uważa, że audyt powinien ostać przedstawiony radnym, aby móc ocenić skutki finansowe wprowadzonych zmian.

Temat wprowadzono do planu pracy Komisji.

 

Ad.4.

Członkowie Komisji wspólnie opracowali plan pracy Komisji na rok 2022, uwzględniając propozycje nieobecnej podczas posiedzenia radnej Jolanty Sanojcy.

Opracowany plan pracy przyjęto jednogłośnie.

 

 

Ad.5.

Opiniowanie projektów uchwał.

a/ projekt uchwały w sprawie: zmiany uchwały Nr XXVII/161/2021 Rady Gminy Marciszów z dnia 26 marca 2021 r. w sprawie określenia trybu i harmonogramu opracowania Strategii Rozwoju Gminy Marciszów na lata 2021 – 2030, w tym trybu konsultacji społecznych,

 

b/ projekt uchwały w sprawie: przyjęcia Strategii Rozwoju Gminy Marciszów na lata 2021-2030.

 

c/ projekt uchwały w sprawie: wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy z dotychczasowymi dzierżawcami, których przedmiotem są te same nieruchomości,

 

d/ projekt uchwały w sprawie: uchwały budżetowej gminy Marciszów na rok 2021,

 

e/ projekt uchwały w sprawie: wprowadzenia zmiany do Uchwały Nr XXIII/148/2020 Rady Gminy Marciszów z dnia 29 grudnia 2020 roku,

 

f/ projekt uchwały w sprawie: ustalenia wydatków, które nie wygasają wraz z upływem roku budżetowego 2021,

 

Projekty uchwał nie zostały przeanalizowane ze względu na wcześniejszy termin posiedzenia.

 

Ad.6.

Sprawy różne i wnioski.

 

W sprawach różnych na wniosek radnego Mirosława Wolaka Komisja złożyła następujące wnioski:

- wniosek o ogłoszenie przetargów na zadania ujęte w budżecie gminy na rok 2022, na które posiadamy dokumentację /wniosek stanowi załącznik nr 4 do protokołu/,

 

- wniosek o rozważenie możliwości ogłoszenia przetargów na inwestycje, ujęte w budżecie na 2022 rok w formule „zaprojektuj i wybuduj” /wniosek stanowi załącznik nr 5 do protokołu/.

 

Wnioski poddano pod głosowanie.

Wnioski przyjęto jednogłośnie.

 

Innych uwag nie zgłoszono.

 

W związku z wyczerpaniem porządku posiedzenia Komisji protokół zostaje zakończony.

 

Protokołowała Zastępca Przewodniczącej Komisji

Anna Płaszczyńska Jadwiga Adamczyk

Insp. ds. biura rady,

ogólno-organizacyjnych,

Metryka

sporządzono
2022-02-10 przez Płaszczyńska Anna
udostępniono
2022-02-10 00:00 przez Dubiel Marcin
zmodyfikowano
2022-02-10 18:14 przez Dubiel Marcin
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
121
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.