Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa RADA GMINY Sprawozdania z prac Komisji Kadencja 2018-2023
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „PROTOKÓŁ NR VIII/2021 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbytej w dniu 21 października 2021 r. - Kadencja 2018-2023, menu 178, artykuł 1626 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Kadencja 2018-2023

PROTOKÓŁ NR VIII/2021 z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbytej w dniu 21 października 2021 r.

PROTOKÓŁ NR VIII/2021

z posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji

odbytej w dniu 21 października 2021 r.

 

Obecni zgodnie z listą obecności /zał-1/

 

Porządek posiedzenia:

1/ Otwarcie posiedzenia.

2/ Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

3/ Rozpatrzenie skargi na działalność dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej „Wodociągi Marciszowskie”,

4/ Zamknięcia obrad Komisji.

 

Ad.1.

Radna Marta Suhak - Ogłaza – Przewodnicząca Komisji dokonała otwarcia posiedzenia Komisji witając jej uczestników.

 

Ad.2.

Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto jednogłośnie.

 

Ad.3.

Rozpatrzenie skargi na działalność dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej „Wodociągi Marciszowskie”,

 

Radna Marta Suhak - Ogłaza – Przewodnicząca Komisji odczytała pisemne wyjaśnienia, złożone przez Pana Bronisława Andrzejewskiego - dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej Wodociągi Marciszowskie, odnoszące się do zarzutów przedstawionych w skardze (wyjaśnienia stanowią załącznik nr 2 do protokołu).

 

Po wysłuchaniu złożonych wyjaśnień jednogłośnie uznano skargę za bezzasadną. W związku z powyższym Komisja sporządziła projekt uchwały, który stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

 

Ad.4.

Zamknięcia obrad Komisji.

 

W związku z wyczerpaniem porządku posiedzenia komisji protokół zostaje zakończony.

 

Protokołowała Przewodnicząca Komisji

Anna Płaszczyńska Marta Suhak - Ogłaza

Insp. ds. organizacyjnych, oświaty i obsługi biura rady

 

Metryka

sporządzono
2022-02-03 przez Płaszczyńska Anna
udostępniono
2022-02-03 00:00 przez Dubiel Marcin
zmodyfikowano
2022-02-03 18:24 przez Dubiel Marcin
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
118
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.