Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa RADA GMINY Sprawozdania z prac Komisji Kadencja 2018-2023
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „PROTOKÓŁ NR VI/2020 z posiedzenia Komisji Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Zdrowia odbytej w dniu 21 września 2020 r. - Kadencja 2018-2023, menu 178, artykuł 1077 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Kadencja 2018-2023

PROTOKÓŁ NR VI/2020 z posiedzenia Komisji Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Zdrowia odbytej w dniu 21 września 2020 r.

PROTOKÓŁ NR VI/2020
z posiedzenia Komisji Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Zdrowia 
odbytej w dniu 21 września 2020 r.

Obecni zgodnie z listą obecności /zał-1/

Rozpoczęcie posiedzenia godz. 10:00 zakończenie 10:50.

Porządek posiedzenia:

1/ Otwarcie posiedzenia.

2/ Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

3/ Analiza gospodarki odpadami – śmieci, ścieki.

4/ Analiza wniosków Komisji za I półrocze 2020 r.  

5/ Opiniowanie projektów uchwał.

6/ Sprawy różne, wnioski.

Ad.1.

Radny Andrzej Mitczak  – Przewodniczący Komisji dokonał otwarcia posiedzenia Komisji witając jej uczestników.

Ad.2.

Protokół z poprzedniego posiedzenia przyjęto bez uwag.

Ad.3

Analiza gospodarki odpadami – śmieci, ścieki.

Radny Andrzej Mitczak odczytał sprawozdanie z gospodarki odpadami za okres od I do VIII 2020 roku.

Szczegółowa informacja stanowi załącznik nr 2 do protokołu.    

Do przedstawionej informacji pytań nie zgłoszono. 

Ad.4.

Analiza wniosków Komisji za I półrocze 2020 r.  

W oparciu o sporządzony wykaz wniosków złożonych w I półroczy 2020 roku Przewodniczący Komisji poinformował, że w analizowanym okresie w miesiącu styczniu Komisja złożyła wniosek o podjęcie działań w celu powstania stacji meteorologicznej celem monitorowania suszy na terenie powiatu kamiennogórskiego. Wniosek nie został zrealizowany.

Wykaz wniosków stanowi załącznik nr 3 do protokołu.

Ad.5.

Opiniowanie projektów uchwał.

a/ projekt uchwały w sprawie: rozpatrzenia skargi na działalność kierownika gminnej jednostki organizacyjnej - dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Marciszowie,

Bez uwag skierowano pod obrady sesji.

b/ projekt uchwały w sprawie: zmiany Uchwały budżetowej gminy Marciszów na rok 2020,

Uwag nie zgłoszono kierując projekt pod obrady sesji.

c/ projekt uchwały w sprawie: wprowadzenia zmiany do Uchwały Nr XIII/74/19 Rady Gminy Marciszów z dnia 30 grudnia 2019 roku,

Po przeanalizowaniu projekt uchwały bez uwag skierowano pod obrady sesji.

Ad.6.

Sprawy różne i wnioski.

Radny Andrzej Mitczak nawiązał do pisma Starosty Kamiennogórskiego w sprawie dofinansowania do remontu drogi powiatowej nr 3472D w miejscowości Ciechanowice. Radny zastanawia się czy stać gminę na dotowanie do dróg powiatowych. Temat poddano pod dyskusję.

W dalszej części na posiedzenie Komisji zaproszono pracowników Referatu Rozwoju Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.

Radny Julian Polański zgłosił konieczność naprawy kilkumetrowego odcinka drogi alternatywnej do przejazdu kolejowego w Ciechanowicach.   

Radny Andrzej Mitczak poprosił o ujęcie w planach remontów dróg drogę wzdłuż Bobru do przystanku autobusowego w Ciechanowicach, która miała być remontowana ze środków powodziowych.  

Następnie na wniosek radnego Andrzeja Mitczaka Komisja złożyła wniosek o   wystąpienie do powiatu z pismem o doprowadzenie do stanu przejeżdżania drogi powiatowej w kierunku Pastewnika (od drogi wojewódzkiej) oraz drogi powiatowej relacji Wieściszowice – Raszów. 

Wniosek został poddany pod głosowanie.

Wniosek przyjęto jednogłośnie.

Wniosek stanowi załącznik nr 4 do protokołu.

W dalszej części posiedzenia:

Radny Łukasz Leder zgłosił problem z nieświecącymi latarniami w górnej części Pastewnika /od remizy/ oraz poprosił o usypanie kruszywem pobocza przy „trójkącie” w Pastewniku, 

Radny Andrzej Mitczak mówił z pracownikami  Referatu Rozwoju Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiskakwestię wykonywania analizy oświetlenia gminy,

Radny Jan Koszyk mówił z pracownikami Referatu Rozwoju Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska kwestię terminu podpisania umowy na obsługę techniczną oświetlenia na terenie gminy,

Innych uwag i pytań nie zgłoszono.

W związku z wyczerpaniem porządku posiedzenia Komisji protokół zostaje zakończony.

 

Protokołowała                                                                                   Przewodniczący Komisji
Anna Płaszczyńska                                                                               Andrzej Mitczak   
Insp. ds. biura rady,
ogólno-organizacyjnych,  

Metryka

sporządzono
2020-09-21 przez Płaszczyńska Anna
udostępniono
2020-09-21 00:00 przez Michalski Mariusz
zmodyfikowano
2020-12-02 11:02 przez Michalski Mariusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
125
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.