Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa OGŁOSZENIA Przetargi 2018
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1.480 000,00 zł - 2018, menu 117, artykuł 292 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2018

Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1.480 000,00 zł

02.10.2018

ZP/PN/271/03/18

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi

UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU W WYSOKOŚCI 1.480 000,00 ZŁ

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Marciszów
ul. Szkolna 6
58-410 Marciszów
Tel. 075-74 10 208

2. Tryb zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), zwaną dalej „ustawą Pzp”, oraz przepisami wykonawczymi do niej, w trybie przetargu nieograniczonego, o którym mowa w art. 39 ustawy Pzp oraz w oparciu o przepisy art. 24aa ustawy.

Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

3. Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w godz. od 8°° do 15°° lub drogą pocztową. Adres strony internetowej na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www. bip.marciszow.pl

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

  1. wykonanie do 31.12. 2028 roku usługi bankowej polegającej na udzieleniu i obsłudze kredytu bankowego w wysokości 1.480.000,00 zł przeznaczonego na finansowanie wydatków inwestycyjnych w związku z realizacją zadania pn. „Budowa drugiej części III etapu kanalizacji sanitarnej wraz z zastosowaniem OZE w oczyszczalni ścieków w Gminie Marciszów”
  2. termin wykorzystania kredytu do dnia 15.12.2018 r.
  3. okres umowy – od daty podpisania do 31.12.2028 r.
  4. kredyt będzie wykorzystany w formie bezgotówkowej,
  5. kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy w wysokości określonej w pisemnym, wniosku zamawiającego
  6. oprocentowanie kredytu naliczane będzie w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej WIBOR dla depozytów złotowych 3 miesięcznych i powiększone o stałą marżę banku,
  7. stawka WIBOR 3M będzie ustalana na dwa dni poprzedzające rozpoczęcie okresów rozliczeniowych
  8. marża banku jest stała i nie podlega zmianom w okresie spłaty kredytu,
  9. odsetki od wykorzystanego kredytu są naliczane od dnia podstawienia wymaganej kwoty na rachunek kredytobiorcy w okresach miesięcznych i płatne w ostatnim dniu każdego miesiąca,
  10. jeśli spłata ostatniej raty kredytu przypadnie przed końcem okresu odsetkowego, odsetki są płatne w dniu spłaty kredytu,
  11. raty kapitałowe płatne będą do ostatniego dnia każdego miesiąca począwszy od 31 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2028 roku,
  12. Po wyborze oferty a przed podpisaniem umowy Zamawiający- Gmina Marciszów nie będzie składała dodatkowego wniosku o udzielenie kredytu
  13. zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco.
  14. Oprocentowanie jest jedynym kosztem kredytu. Nie dopuszcza się obciążenia kredytu dodatkowymi opłatami i kosztami np. wynikającymi z wcześniejszej spłaty kredytu.
  15. Zamawiający nie będzie otwierał odrębnego rachunku u wykonawcy zamówienia w celu obsługi udzielonego kredytu
  16.  Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat
  17. Wykorzystanie kredytu w kwocie niższej niż kwota będąca przedmiotem zamówienia, nie będzie skutkowało ponoszeniem dodatkowych kosztów przez zamawiającego

Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:

Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: czynności techniczno-formalne związane z udzieleniem i obsługą kredytu tj. w szczególności wyliczanie należnych odsetek do kredytu, informowanie o bieżącym stanie kredytu, ustalanie bieżących sald jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Zamawiający wymaga zatrudnienia min. 1 osoby w wymiarze czasu pracy proporcjonalnym do wykonywanych czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.

5. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6. Termin wykonania zamówienia:

Spłata kredytu do dnia 31.12.2028 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności bankowej w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 128 z późn. zm.)

b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - - nie dotyczy

c) zdolności technicznej lub zawodowej. - nie dotyczy

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp oraz Wykonawcę, który nie spełnia warunków określonych w art. 22 ust. 1b Pzp.

Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę:

1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1930 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku, w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) -art.24 ust. 5 pkt 1;

8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.

Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:

1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:

a) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności bankowej, wydane zgodnie z art. 36 ust.1 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo bankowe (tekst jedn. Dz.U. z 2012 r. n poz. 1376 z poź. zm.)a w przypadku gdy wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego inne równoważne dokumenty

2)W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:

a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.

9. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Cena ofertowa brutto - znaczenie 100%

11. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty sporządzone w języku polskim należy przesłać/złożyć w Urzędzie Gminy Marciszów, ul. Szkolna 6 pok. Nr 31 do dnia 09.10.2018. do godz. 9:45.

12. Termin związania ofertą:

30 dni

13. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

14. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

15. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

15. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7.

Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 02.10.2018r.

dr Stefan Zawierucha
Wójt Gminy Marciszów

SIWZ

ZAŁĄCZNIKI

Metryka

sporządzono
2018-10-02 przez Michalski Mariusz
udostępniono
2018-10-02 00:00 przez Mariusz Michalski
zmodyfikowano
2018-11-29 13:30 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
278

Lista powiązanych aktualności

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.