Budowa wieży widokowej na wzgórzu parkowym w Ciechanowicach
23.02.2018
ZP/PN/271/01/18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane
Budowa wieży widokowej na wzgórzu parkowym w Ciechanowicach
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Marciszów
ul. Szkolna 6
58-410 Marciszów
Tel. 075-74 10 208
2. Tryb zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), zwaną dalej „ustawą Pzp”, oraz przepisami wykonawczymi do niej, w trybie przetargu nieograniczonego, o którym mowa w art. 39 ustawy Pzp oraz w oparciu o przepisy art. 24aa ustawy.
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3. Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w godz. od 8°° do 15°° lub drogą pocztową. Adres strony internetowej na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.marciszow.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie wieży widokowej na wzgórzu parkowym w miejscowości Ciechanowice w oparciu o:
a) Projekt budowlany, który stanowi załącznik nr 9 do specyfikacji;
b) projekt wykonawczy który stanowi załącznik nr 10 do specyfikacji;
b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiąca załącznik nr 11 do specyfikacji;
c) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji;
d) Warunki niniejszej specyfikacji.
Parametry techniczne wieży:
- powierzchnia zabudowy wieży; 21,24 m2
- powierzchnia opaski z płyt piaskowca: 29,0 m2
- wysokość wieży do górnego tarasu: 10,24 m
- Wysokość wieży do górnej balustrady: 11,46m
- kubatura wieży; 201m3
Planowany zakres robót przedstawiony jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Należy przy tym pamiętać, że przedmiar robót jest elementem pomocniczym, a nie podstawowym do prawidłowego skalkulowania oferty. Zaleca się aby Wykonawca zapoznał się z miejscem wykonywania robót budowlanych.
Kody CPV:
45223200-8
45111200-0
5. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
31.08.2018 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
7.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
7.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy
c) zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
- dysponuje co najmniej jedną osobą pełniącą funkcje kierownika budowy, która posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie n rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2008 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności konstrukcyjno- budowlanej
- wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane o podobnym charakterze polegające na budowie obiektów budowlanych o kubaturze min. 200 m3 lub taki, którego realizacja wymagała wykonania konstrukcji żelbetowych. Zamawiający za robotę o podobnym charakterze uzna taką, która swoim zakresem robót branżowych odpowiada niniejszemu zamówieniu
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
a) nie podlega wykluczeniu z postępowania;
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg załącznika nr 5 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 6 do SIWZ).
2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
8. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena oferty - 60%.
Okres gwarancji – 40%
10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy przesłać/złożyć w Urzędzie Gminy Marciszów, ul. Szkolna 6 pok. Nr 31 do dnia 12.03.2018. do godz. 9:45.
11. Termin związania ofertą:
30 dni
12. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
13. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
15. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 23.02.2018r.
dr Stefan Zawierucha
Wójt Gminy Marciszów