Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+7
Przejdź do menu bocznego Alt+8
Przejdź do mapy serwisu Alt+9
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa MENU PODMIOTOWE UG Marciszów Zakres zadań referatów
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zakres zadań referatów, bieżące, menu 37 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Zakres zadań referatów

Zakres zadań referatów

1.   Kierownictwo Urzędu: 

  • Wójt Gminy  (WG),
  • Zastępca Wójta (ZWG),
  • Sekretarz Gminy (SG),
  • Skarbnik Gminy (SK).

2. Komórki organizacyjne Urzędu

1)      Referat Finansów (FIN), w skład którego wchodzą następujące stanowiska:

a)       kierownik referatu – skarbnik gminy, pełniący jednocześnie funkcję głównego księgowego budżetu,
b)      stanowiska pracy ds.:

  • księgowości budżetowej, z-ca kierownika referatu,
  • księgowości budżetowej, mienia komunalnego i wyposażenia,
  • wynagrodzeń, czynszu mieszkaniowego ,egzekucji należności,
  • wymiaru podatków i opłat lokalnych, decyzji podatkowych, podatku akcyzowego,
  • opłat za odpady komunalne, środki trwałe,  podatku VAT , Funduszu Sołeckiego.

2)     Referat ds. Organizacyjno–Społecznych  (OSP), w skład którego wchodzą następujące stanowiska:

a)   kierownik referatu – sekretarz gminy,
b)   stanowiska pracy ds.:

  • oświatowych, przedszkolnych i edukacji, z-ca kierownika referatu,
  • ogólno-organizacyjnych, promocji, kultury, sportu i turystyki,
  • obsługi rady gminy, jednostek pomocniczych, archiwum zakładowego,
  • informatyki, spraw sieci i systemów komputerowych i monitoringu,
  • obsługi bibliotek  - wieloosobowe,
  • obsługi sekretariatu,
  • kierowca samochodu osobowego,
  • opiekun przewozu uczniów,
  • sprzątaczka  - wieloosobowe.

3)    Referat Rozwoju Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska  (RGKŚ), w skład którego wchodzą następujące stanowiska:

a)       kierownik referatu - zamówienia publiczne, inwestycje,
b)      stanowiska pracy ds.:

  • zagospodarowania przestrzennego i funduszy unijnych, z-ca kierownika,
  • zarządzania drogami, obiektami technicznymi i inżynierii ruchu drogowego, oświetlenia,
  • infrastruktury technicznej i komunalnej,
  • gospodarki nieruchomościami, mienia, gospodarki mieszkaniowej i wspólnot mieszkaniowych,
  • ochrony środowiska, leśnictwa, gospodarki wodnej i odpadów komunalnych,
  • nadzoru i utrzymania działu gospodarczego,
  • konserwator, kierowca ciągnika – wieloosobowe  /4/
  • robotnik gospodarczy, obsługa PSZOK, utrzymanie terenów zielonych– wieloosobowe /3/

 4)    Referat Spraw Obywatelskich, obronnych i USC  (SOSC), w skład którego wchodzą następujące stanowiska:

a)     kierownik referatu wykonujący równocześnie zadania z zakresu aktów stanu cywilnego, spraw wojskowych,  obrona cywilna, ochrona informacji niejawnych,
b) stanowisko pracy ds.

  • ewidencji ludności i dowodów osobistych, pełnomocnik d.s. GKRPA, zezwolenia na sprzedaż alkoholu, z-ca kierownika referatu,
  • informacji publicznej, zarządzania kryzysowego i obronności, ewidencji działalności gospodarczej, 
  • kierowca samochodu strażackiego  -  /1etat/
  • kierowca samochodu strażackiego – 1 etat /, dozorca DG

5) Samodzielne stanowiska pracy:     radca prawny (RP),

Metryka

data wytworzenia
2018-02-01
data udostępnienia
2018-02-01
sporządzone przez
Jędrzejowska Marta
opublikowane przez
Mariusz Michalski
ilość odwiedzin
1599
rejestr zmian
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.