Zakres zadań referatów
1. Kierownictwo Urzędu:
- Wójt Gminy (WG),
- Zastępca Wójta (ZWG),
- Sekretarz Gminy (SG),
- Skarbnik Gminy (SK).
2. Komórki organizacyjne Urzędu
1) Referat Finansów (FIN), w skład którego wchodzą następujące stanowiska:
a) kierownik referatu – skarbnik gminy, pełniący jednocześnie funkcję głównego księgowego budżetu,
b) stanowiska pracy ds.:
- księgowości budżetowej, z-ca kierownika referatu,
- księgowości budżetowej, mienia komunalnego i wyposażenia,
- wynagrodzeń, czynszu mieszkaniowego,egzekucji należności,
- wymiaru podatków i opłat lokalnych, decyzji podatkowych, podatku akcyzowego,
- opłat za odpady komunalne, środki trwałe, podatku VAT, Funduszu Sołeckiego.
2) Referat ds. Organizacyjno–Społecznych (OSP), w skład którego wchodzą następujące stanowiska:
a) kierownik referatu – sekretarz gminy,
b) stanowiska pracy ds.:
- oświatowych, przedszkolnych i edukacji, z-ca kierownika referatu,
- ogólno-organizacyjnych, promocji, kultury, sportu i turystyki,
- obsługi rady gminy, jednostek pomocniczych, archiwum zakładowego,
- informatyki, spraw sieci i systemów komputerowych i monitoringu,
- obsługi bibliotek - wieloosobowe,
- obsługi sekretariatu,
- kierowca samochodu osobowego,
- opiekun przewozu uczniów,
- sprzątaczka - wieloosobowe.
3) Referat Rozwoju Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska (RGKŚ), w skład którego wchodzą następujące stanowiska:
a) kierownik referatu - zamówienia publiczne, inwestycje,
b) stanowiska pracy ds.:
- zagospodarowania przestrzennego i funduszy unijnych, z-ca kierownika,
- zarządzania drogami, obiektami technicznymi i inżynierii ruchu drogowego, oświetlenia,
- infrastruktury technicznej i komunalnej,
- gospodarki nieruchomościami, mienia, gospodarki mieszkaniowej i wspólnot mieszkaniowych,
- ochrony środowiska, leśnictwa, gospodarki wodnej i odpadów komunalnych,
- nadzoru i utrzymania działu gospodarczego,
- konserwator, kierowca ciągnika – wieloosobowe /4/
- robotnik gospodarczy, obsługa PSZOK, utrzymanie terenów zielonych– wieloosobowe /3/
4) Referat Spraw Obywatelskich, obronnych i USC (SOSC), w skład którego wchodzą następujące stanowiska:
a) kierownik referatu wykonujący równocześnie zadania z zakresu aktów stanu cywilnego, spraw wojskowych, obrona cywilna, ochrona informacji niejawnych,
b) stanowisko pracy ds.
- ewidencji ludności i dowodów osobistych, pełnomocnik d.s. GKRPA, zezwolenia na sprzedaż alkoholu, z-ca kierownika referatu,
- informacji publicznej, zarządzania kryzysowego i obronności, ewidencji działalności gospodarczej,
- kierowca samochodu strażackiego - /1etat/
- kierowca samochodu strażackiego – 1 etat /, dozorca DG
5) Samodzielne stanowiska pracy: radca prawny (RP),