Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Marciszów
Marciszów, 03.12.2020
ZP/PN/271/09/20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Marciszów
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Marciszów
ul. Szkolna 6
58-410 Marciszów
Tel. 075-74 10 208
2. Tryb zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), zwaną dalej „ustawą Pzp”, oraz przepisami wykonawczymi do niej, w trybie przetargu nieograniczonego, o którym mowa w art. 39 ustawy Pzp oraz w oparciu o przepisy art. 24aa ustawy.
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
3. Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w godz. od 8°° do 15°° lub drogą pocztową. Adres strony internetowej na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www. bip.marciszow.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi odbioru i transportu, odpadów komunalnych od właścicieli i użytkowników nieruchomości zamieszkałych (budynki mieszkalne, jednorodzinne, wielorodzinne) i niezamieszkałych (zakłady pracy, firmy, sklepy, budynki i obiekty użyteczności publicznej, szkoły, nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe oraz inne obiekty wskazane przez Zamawiającego) z terenu całej Gminy Marciszów w skład której wchodzi 9 sołectw tj.: Marciszów, Ciechanowice, Wieściszowice, Świdnik, Pastewnik, Sędzisław, Nagórnik, Pustelnik, Domanów.
5. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
7.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 8 ustawy Pzp;
7.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada
- wpis do rejestru działalności regulowanej stosownie do wymogów art. 9b ustawy z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- ważne zezwolenie na transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez właściwego starostę;
- zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy
c) zdolności technicznej lub zawodowej. - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, będzie dysponować bazą magazynowo-transportową oraz sprzętem, spełniającymi warunki określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122)
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp oraz Wykonawcę, który nie spełnia warunków określonych w art. 22 ust. 1b Pzp.
7.3. Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1930 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615)
lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku, w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r.
poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) -art.24 ust. 5 pkt 1;
2) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 15 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności (art.24 ust. 5 pkt 8)
8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Na wezwanie ZamawiającegoWykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wpis do rejestru działalności regulowanej stosownie do wymogów art. 9b ustawy z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
b) ważne zezwolenie na transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez właściwego starostę;
c) zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów
d) wykaz wyposażenia – załącznik nr 5
2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
9. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena oferty - znaczenie 60%
Termin płatności- 40%
11. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty sporządzone w języku polskim należy przesłać/złożyć w Urzędzie Gminy Marciszów, ul. Szkolna 6 pok. Nr 11 do dnia 10.12.2020. do godz. 9:45.
12. Termin związania ofertą:
30 dni
13. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
14. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
15. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
16. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy.
Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 03.12.2020r.
Wiesław Cepielik
Wójt Gminy Marciszów
Załącznik:
1. Formularze (pobierz DOCX)
2. SIWZ (pobierrz PDF)
Marciszów 10.12.2020 r.
ZP/PN/271/09/20
Zamawiający:
Gmina Marciszów
ul. Szkolna 6
58-410 Marciszów
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Przedmiot zamówienia:
Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Marciszów
Nr oferty |
Nazwa i adres wykonawcy |
Cena oferty / zł / |
Termin płatności /w dniach/ |
1. |
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i handlowe „COM-D” sp. z o.o. ul. Poniatowskiego 25 59-400 Jawor |
443.797,00 |
30 |
2. |
PGK „SANIKOM” Sp. z o.o. ul. Nadbrzeżna 5a 58-420 Lubawka |
448.477,56 |
30 |
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizacje zamówienia kwotę brutto w wysokości 315.000,00 zł.
Wiesław Cepielik
Wójt Gminy Marciszów
Marciszów 21.12.2020r.
ZP/PN/271/09-3/20
INORMACJA O WYBORZE OFERTY
Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z.) zawiadamia się, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Marciszów została wybrana oferta złożona przez:
Nr oferty |
Nazwa i adres wykonawcy |
ilość pkt. w kat. cena |
ilość pkt. w kat. termin płatności |
Ilość pkt. razem |
1. |
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i handlowe „COM-D” sp. z o.o. ul. Poniatowskiego 25 59-400 Jawor |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
Poniżej przedstawiamy informacje dotyczące pozostałych ofert złożonych w toczącym się postępowaniu:
Nr oferty |
Nazwa i adres wykonawcy |
ilość pkt. w kat. cena |
ilość pkt. w kat. termin płatności |
Ilość pkt. razem |
2. |
PGK „SANIKOM” Sp. z o.o. ul. Nadbrzeżna 5a 58-420 Lubawka |
59,37 |
40 |
99,37 |
Wiesław Cepielik
Wójt Gminy Marciszów