PROTOKÓŁ NR XLIII/2022 Z NADZWYCZAJNEJ SESJI RADY GMINY MARCISZÓW odbytej w dniu 06 września 2022 roku w sali narad Urzędu Gminy w Marciszowie
PROTOKÓŁ NR XLIII/2022
Z NADZWYCZAJNEJ SESJI RADY GMINY MARCISZÓW
odbytej w dniu 06 września 2022 roku
w sali narad Urzędu Gminy w Marciszowie
Początek obrad: godz. 12.00, zakończenie obrad: godz.12:20
Obecnych na sali obrad 8 radnych, /nieobecny radny Sławomir Czerwiński, radny Marcin Frasunek, radny Waldemar Gurgul, radny Jan Koszyk, radny Julian Polański, radna Jolanta Sanojca, radna Marta Suhak – Ogłaza / co stanowiło quorum do podejmowania uchwał – lista obecności radnych stanowi załącznik nr 1 do protokołu.
W obradach sesji uczestniczyli:
Edyta Bania – Skarbnik Gminy,
Ad. 1 i 2.
Przewodniczący Rady Gminy Marciszów dokonał otwarcia obrad sesji oraz przywitał uczestników.
Ad.3.
Stwierdzenie quorum.
Na podstawie listy obecności radnych Przewodniczący Rady Gminy stwierdził quorum /lista obecności radnych stanowi załącznik nr 1 do protokołu/.
Ad.4.
Przedstawienie porządku obrad.
Prowadzący obrady przedstawił porządek obrad, który został dostarczony radnym
w ustawowym terminie wraz z materiałami.
Porządek obrad sesji przedstawia się następująco:
1/ Otwarcie sesji.
2/ Powitanie.
3/ Stwierdzenie quorum.
4/ Przedstawienie porządku obrad.
5/ Wnioski w sprawie zmiany porządku obrad.
6/ Podjęcie uchwał w sprawach:
a/ zmiany Uchwały budżetowej gminy Marciszów na rok 2022,
b/ wprowadzenia zmiany do Uchwały Nr XXXV/218/2021 Rady Gminy Marciszów z dnia 29 grudnia 2021 roku w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Marciszów na lata 2022 – 2032,
7/ Zamknięcie obrad sesji.
Ad.5.
Wnioski w sprawie zmiany porządku obrad.
Nie zgłoszono.
Porządek obrad przyjęto jednogłośnie 8 głosami „za” / radny Sławomir Czerwiński, radny Marcin Frasunek, radny Waldemar Gurgul, radny Jan Koszyk, radny Julian Polański, radna Jolanta Sanojca, radna Marta Suhak – Ogłaza - zgodnie z imiennym wykazem głosowania, stanowiącym załącznik nr 2 do protokołu/.
Ad.6.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a/ zmiany Uchwały budżetowej gminy Marciszów na rok 2022,
Skarbnik Gminy Marciszów Edyta Bania odczytała treść projektu uchwały.
Uwag i pytań nie zgłoszono.
Rada Gminy w głosowaniu jednogłośnie 8 głosami „za” / nieobecni radny Sławomir Czerwiński, radny Marcin Frasunek, radny Waldemar Gurgul, radny Jan Koszyk, radny Julian Polański, radna Jolanta Sanojca, radna Marta Suhak – Ogłaza / przyjęła projekt uchwały, stanowiący załącznik nr 3 do protokołu zgodnie z imiennym wykazem głosowania, stanowiącym załącznik nr 2 do protokołu/.
Uchwała otrzymała nr XLIII/265/2022
b/ wprowadzenia zmiany do Uchwały Nr XXXV/218/2021 Rady Gminy Marciszów z dnia 29 grudnia 2021 roku w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Marciszów na lata 2022 – 2032,
Przewodniczący Rady Gminy Marciszów Mirosław Wolak odczytał treść projektu uchwały.
Uwag i pytań nie zgłoszono.
Rada Gminy w głosowaniu jednogłośnie 8 głosami „za” / nieobecni radny Sławomir Czerwiński, radny Marcin Frasunek, radny Waldemar Gurgul, radny Jan Koszyk, radny Julian Polański, radna Jolanta Sanojca, radna Marta Suhak – Ogłaza / przyjęła projekt uchwały, stanowiący załącznik nr 4 do protokołu zgodnie z imiennym wykazem głosowania, stanowiącym załącznik nr 2 do protokołu/.
Uchwała otrzymała nr XLIII/266/2022
W dalszej części posiedzenia Przewodniczący Rady Gminy Marciszów przekazał do Komisji Skarg Wniosków i Petycji:
- skargę na bezczynność Wójta Gminy Marciszów / skarga stanowi załącznik nr 5 do protokołu/,
- skargę mieszkanki gminy na działalność radnego / skarga stanowi załącznik nr 6 do protokołu/,
Następnie zapoznał zebranych z pismem, dotyczącym zatwierdzenia Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 / pismo stanowi załącznik nr 7 do protokołu/,
Ad.7.
Zamknięcie obrad sesji.
W związku z wyczerpaniem porządku obrad sesji Przewodniczący Rady Gminy o godzinie 12.20 dokonał jej zamknięcia.
Załączniki do protokołu dostępne są na stanowisku pracy Biuro Rady Gminy.
Protokołowała Przewodniczący Rady Gminy
Anna Płaszczyńska Mirosław Wolak
Insp. ds. organizacyjnych, oświaty i obsługi biura rady