Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Marciszów  

MENU PODMIOTOWE

UG Marciszów
Regulamin organizacyjny urzędu
Jednostki podległe
Mienie Gminy
Strategie, plany, programy, regulaminy
Raport o stanie Gminy
RODO

INFORMACJE O ŚRODOWISKU

Postępowanie - oczyszczalnie ścieków
Utylizacja sprzętu elektronicznego
Wyroby azbestowe - postępowanie
Solary słoneczne
Selektywna zbiórka odpadów
Do właścicieli nieruchomości
Zbiórka odpadów elektronicznych
Odbiór odpadów komunalnych
Plan gospodarki niskoemisyjnej
Opróżnianie zbiorników bezodpływowych
Obwieszczenia
Publiczny dostępny wykaz danych
Gminna Ewidencja Zabytków
Komunikaty
Orzeczenia sądowe w sprawie mienia wodociągow

NOWY SYSTEM ŚMIECIOWY

Informacje
Kontakt
Harmonogram odbioru odpadów
Deklaracja

PRAWO LOKALNE

Statut
Wnioski do pobrania
Zagospodarowanie przestrzenne
Gospodarka komunalna

GOPS

Aktualności
Świadczenia Rodzinne
Fundusz Alimentacyjny
Dodatki Mieszkaniowe
Wnioski do pobrania
Oferty pracy
RODO

RADA GMINY

Radni
Transmisje obrad
Sprawozdania z sesji
Imienne wykazy głosowań
Zapisy dźwiękowe sesji
Informacja o obradach sesji
Informacja o posiedzeniach komisji
Zarządzenia Wójta
Uchwały
Projekt aktów prawnych do konsultacji
Akty prawa miejscowego

FINANSE

Budżet
Sprawozdania
Sprawozdania kwartalne
Opinie RIO
Wyniki kontroli
Podatki i opłaty

OGŁOSZENIA

Przetargi
- nieruchomości, wykazy sprzedaż/dzierżawa
- rzeczy ruchome
Oferty inwestycyjne
Oferty pracy
Zamównienia do 30 000 euro
Ogłoszenia
Komunikaty
Nieodpłatna pomoc prawna
Młodociani pracownicy
Wybory

ZGK "Wodociągi Marciszowskie"

Zezwolenia na działalność
Sprawa mienia gminnego wod-kan
Taryfy
Regulaminy
Sprawy różne
Zamówienia do 30.000 euro
Formularze do pobrania
Ogłoszenia
RODO

PROJEKTY UE

Ogłoszenia
Mikroprojekty

INNE

Rejestry i ewidencje
Rejestr umów zaw. przez Gminę Marciszów
Oświadczenia majątkowe - informacje
Oświadczenia
Interesanci Gminy Marciszów
Informacje nieopublikowane
Petycje

ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY

Dane teleadresowe
Dyrekcja
Pracownicy
Statut szkoły

O BIULETYNIE

Redaktorzy

Nazwa przetargu:

Budowa drugiej części III etapu kanalizacji sanitarnej wraz z zastosowaniem OZE w oczyszczalni ścieków w Gminie Marciszów

Przetarg z dnia 2017-08-03
Ogłoszenie z dnia:2017-07-19



19.07.2017
ZP/PN/271/05/17

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane

Budowa drugiej części III etapu kanalizacji sanitarnej wraz z zastosowaniem OZE w oczyszczalni ścieków w Gminie Marciszów

1.    Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Marciszów
ul. Szkolna 6
58-410 Marciszów
Tel. 075-74 10 208

2.    Tryb zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z  Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r.,  poz. 2164 z późn. zm.), zwaną dalej „ustawą Pzp”, oraz przepisami wykonawczymi do niej, w trybie przetargu nieograniczonego, o którym mowa w art. 39 ustawy Pzp oraz w oparciu o przepisy art. 24aa ustawy.
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

3.    Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w godz. od 8°° do 15°°  lub drogą pocztową. Adres strony internetowej na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www. bip.marciszow.pl

4.    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:


Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie
I.    Wykonanie robót budowlano – sieciowych kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami w zakresie przewidzianym w projekcie budowlanym pn.: „Projekt kanalizacji sanitarnej w Gminie Marciszów – etap III”, w tym:
1)    Wykonanie ok 19 km sieci kanalizacyjnej (grawitacyjnej i tłocznej)
2)    10 szt. sieciowych przepompowni ścieków w oparciu o:
a) Projekt budowlany, który stanowi załącznik nr 9 do specyfikacji;
b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych , stanowiąca załącznik nr 10 do specyfikacji;
c) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji;
d) Warunki niniejszej specyfikacji.
3)    Zakres zamówienia jest zgodny z podstawowym projektem budowlanym III etapu z pozwoleniem na budowę, z wyłączeniem odcinka sieci wykonanej w 2016 roku tj: od studni S2 i dalej kanał i przecisk po droga powiatową nr 2745D (dz. nr 312 obręb Ciechanowice i nr 2 obręb Marciszów) do studni S72 i dalej kanał od studni S72 oraz do studni S92 i S93 i dalej kanał od studni S74 do studni  S82 i studni S86. Zakres wykonanych robót przedstawiony jest w inwentaryzacji geodezyjnej stanowiącej załącznik  nr 12 do SIWZ
4)    Należy zachować zagłębienia pompowni zgodnie z projektem . Pompy ściekowe zgodne       z opisem technicznym. Pompownie, armatura, pompy ściekowe zgodne z opisem technicznym.
5)    Rury kanalizacji sanitarnej PVC/PP gładkie lub dwuwarstwowe , SN 8 .
6)    Przykrycie studni kanalizacyjnych: w drogach publicznych właz betonowy 40T,                                 na nieruchomościach osób fizycznych i w terenie zielonym żeliwo 12T .
7)    Na terenach zalewowych studnie należy wynieść min. 1,0 m ponad rzędną terenu i zabezpieczyć je betonowymi płytami o ciężarze 1T według zestawienia:  studnie S333, S334 do 336, S345, S347 do 349, pompownia sieciowa PM14,  studnie S52 i S53, S368 do 370, S486 do 495.
II.    Budowę paneli fotowoltaicznych na oczyszczalni ścieków, tj: wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie uzgodnień i zezwoleń na montaż paneli fotowoltaicznych wraz z układem pomiarowo – rozliczeniowym na terenie oczyszczalni ścieków w Marciszowie o mocy od 38 do 40kW
III.    Modernizację technologii odwadniania  osadów  na oczyszczalni  ścieków w Marciszowie
           Opis programu funkcjonalnego :
IV.    Montaż  systemu monitoringu z pompowni ścieków z przesyłem sygnału do pomieszczenia  monitoringu na oczyszczalni ścieków w Marciszowie

Kody CPV:
45231300-8
45232440-8
45232423-3
45232422-6
45233142-6
09331200-0
51900000-1
Projekt p.n „Budowa drugiej części III etapu kanalizacji sanitarnej wraz z zastosowaniem OZE w oczyszczalni ścieków w Gminie Marciszów” będzie dofinansowany  ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego  Programu  Operacyjnego  dla Województwa  Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020.

5.    Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

6.    Termin wykonania zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do dnia 30.09.2018r. Przez zakończenie

7.    Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
7.1.    nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2,   
       4, 8 ustawy Pzp;
 7.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a)     kompetencji lub uprawnień  do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -  nie dotyczy
b)    sytuacji ekonomicznej lub finansowej.  Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejsza niż 10.000.000 zł
c)     zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej:
•    jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, pełniącą funkcje kierownika budowy, w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci instalacji, wodociągowych i kanalizacyjnych
•    jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, pełniącą funkcje kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i  elektroenergetycznych
•    jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, pełniącą funkcje kierownika robót w specjalności drogowej
Osoby pełniące funkcje kierownika budowy i kierowników robót powinny posiadać uprawnienia  do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie  rozporządzenia  Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2008 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej  obowiązujących przepisów
•    wykonał  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem  terminu składania ofert  a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy,  w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie na    roboty budowlane o podobnym charakterze polegające na budowie kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 10 km z odtworzeniem nawierzchni dróg utwardzonych. Zamawiający  za   robotę  o podobnym charakterze uzna taką, która swoim  zakresem  robót   branżowych  odpowiada niniejszemu zamówieniu
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
a)    nie podlega wykluczeniu z postępowania;
b)    spełnia warunki udziału w postępowaniu.

    Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona,  zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a)    wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca  wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg załącznika nr 5 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji
o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
b)    wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 6 do SIWZ).
c)    Opłaconą polisę a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 10.000.000,00 zł

2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie  art. 24 ust. 5 pkt 1 i pkt 8:
a)    odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b)    zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)    zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

8.    Informacja na temat wadium:
Zamawiający   wymaga wniesienia wadium w wysokości  300.000,00 zł.

9.    Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

L.p.

Kryterium oceny ofert

waga

1

Cena oferty brutto 

60 %

2

Okres gwarancji

25 %

3

Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia(kierownik budowy) – specjalność instalacyjna w zakresie sieci instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych

15 %


10.    Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy przesłać/złożyć w Urzędzie Gminy Marciszów , ul. Szkolna 6 pok. Nr 31 do dnia 03.08.2017. do godz. 9:45.

11.    Termin związania ofertą:
30 dni

12.    Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

13.    Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14.    Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

15. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 19.07.2017r.


Przewiduje się unieważnienie postepowania  o udzielenie zamówienia , w przypadku nieprzyznania środków  pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie  części zamówienia .

dr Stefan Zawierucha
Wójt Gminy Marciszów





Załączniki:

Data publikacji 2017-09-05 14:14:32SIWZ
Data publikacji 2017-07-20 10:42:05Specyfikacje techniczne
Data publikacji 2017-07-20 10:42:19Załącznik nr 8
Data publikacji 2017-07-20 10:43:33Załącznik nr 11
Data publikacji 2017-07-20 10:46:19Załączniki nr 12
Data publikacji 2017-07-20 10:48:47III etap - projekt cz.1
Data publikacji 2017-07-20 10:50:01III etap - projekt cz.2
Data publikacji 2017-07-20 10:51:36III etap - część B
Data publikacji 2017-07-28 15:07:30Załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6
Data publikacji 2017-07-31 14:05:03Wyjaśnienie treści SIWZ
Data publikacji 2017-07-31 14:08:47Zmiana treści SIWZ
Data publikacji 2017-08-02 10:27:39Zmiana treści ogłoszenia
Data publikacji 2017-08-02 10:28:01Zmiana treści SIWZ - 2
Data publikacji 2017-08-10 13:28:45Informacja z otwarcia ofert
Data publikacji 2017-08-18 13:26:03Informacja o wyborze oferty


przejdź do :