Publikacja aktualności 'Nabór kandydata na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy'
09.05.2018
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Marciszów ogłasza otwarty i konkurencyjny
nabór kandydata na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy
Marciszów w Urzędzie Gminy Marciszów ul. Szkolna 6, 58-410 Marciszów
1 . Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Marciszów ul. Szkolna 6, 58-410 Marciszów
2. Określenie stanowiska pracy:
Sekretarz Gminy Marciszów
3. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku,
d) nieposzlakowana opinia,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja , ekonomia,
g) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /tj. Dz. U. z 2016 roku, poz.902 ze zmianami/ w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
Ponadto kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy powinien posiadać umiejętność obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office oraz wykazać się znajomością n/w przepisów:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o finansach publicznych,
- Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- Instrukcji kancelaryjnej,
- techniki prawotwórczej,
- o ochronie danych osobowych,
- Kodeksu Wyborczego,
- Kodeksu Pracy,
4 . Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
b) wysoka kultura osobista,
c) odporność na stres,
d) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
e) umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych
f) znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
g) kreatywność, samodzielność, inicjatywa,
h) zdolność podejmowania decyzji.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) zastępowanie Wójta w razie jego nieobecności oraz wykonywanie innych obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Wójta,
2) opracowywanie projektów zarządzeń Wójta związanych z organizacją pracy w Urzędzie, w tym Statutu i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, Regulaminu Pracy,
3) kierowanie bieżącą działalnością urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne referaty i samodzielne stanowiska,
4) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
5) koordynowanie w porozumieniu z Wójtem polityki kadrowej urzędu,
6) organizacja działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników ,
7) współpraca z organami kontroli zewnętrznej, kompletowanie całości dokumentów z przeprowadzonych kontroli, nadzorowanie terminowego wykonania zaleceń pokontrolnych oraz udzielanie odpowiedzi na zalecenia pokontrolne,
8) przyjmowanie ostatnie woli spadkodawcy w trybie i na zasadach określonych w kodeksie cywilnym,
9) organizowanie oraz wykonywanie zadań związanych z wyborami i referendami,
10) prowadzenie centralnego rejestru : skarg i wniosków, zarządzeń wójta oraz umów,
11) stwierdzanie własnoręczności podpisów i zgodności z oryginałem dokumentów
12) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Gminy,
13) zapewnienie zgodności wydanych decyzji i działania urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
14) wydawanie zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
15) koordynowanie i organizacja prac związanych ze spisami statystycznymi,
16) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy,
17) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, zwalniania, awansowania, nagradzania oraz karania pracowników,
18) wykonywanie zadań związanych z kontrola zarządczą .
6. Warunki pracy na stanowisku:
1) wymiar czasu pracy: pełny etat,
2) planowane zatrudnienie od dnia 01 lipca 2018r
3) bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy
4) wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 roku w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich ( tj. DZ.U. z 2014 roku, poz.1786 ze zmianami) oraz Zarządzenia Nr 8/18 Wójta Gminy Marciszów z dnia 08 stycznia 2018 roku w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy Marciszów,
5) Sekretarz Gminy nie ma prawa tworzenia partii politycznych ani przynależności do nich.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Marciszowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
8. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) ze zdjęciem,
2) list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
5) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 czerwca 2006 roku –DZ.U Nr 125, poz. 869,
6) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniach,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku,
10) oświadczenie o treści: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. DZ.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 ze zmianami),
9. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) oferty będące odpowiedzią na ogłoszony nabór należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Marciszów w godzinach pracy urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Marciszów ul. Szkolna 6 , 58-410 Marciszów
w terminie do dnia 08 czerwca 2018 roku z dopiskiem na kopercie „ Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy Marciszów”,
2) decyduje data wpływu do Urzędu,
3) oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
4) o terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy,
5) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Marciszowie.
Wójt Gminy
dr Stefan Zawierucha