Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - UCHWAŁA NR XIV/87/20 RADY GMINY MARCISZÓW z dnia 31 stycznia 2020 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego - Rejestr zmian, rejestr 713, menu 9, artykuł 713 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'Nabór kandydata na wolne stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy'

09.05.2018

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Wójt Gminy Marciszów ogłasza otwarty i konkurencyjny
nabór kandydata na wolne stanowisko urzędnicze  Sekretarza  Gminy
Marciszów w Urzędzie Gminy Marciszów ul. Szkolna 6, 58-410 Marciszów



1 . Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Marciszów ul. Szkolna 6, 58-410 Marciszów

2.  Określenie stanowiska pracy:     
Sekretarz Gminy Marciszów
 
3.  Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku,
d) nieposzlakowana opinia,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja , ekonomia, 
g) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /tj. Dz. U. z 2016 roku, poz.902 ze zmianami/ w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub  co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.

Ponadto kandydat na stanowisko Sekretarza Gminy powinien posiadać umiejętność  obsługi komputera w zakresie podstawowych programów pakietu Office oraz wykazać się znajomością n/w przepisów:
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o finansach publicznych,
- Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- Instrukcji kancelaryjnej,
- techniki prawotwórczej,
- o ochronie danych osobowych,
- Kodeksu Wyborczego,
- Kodeksu Pracy,

4 . Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
b) wysoka kultura osobista,
c) odporność na stres,
d) umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
e) umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych 
f) znajomość struktury organizacyjnej urzędu,
g) kreatywność, samodzielność, inicjatywa,
h) zdolność podejmowania decyzji.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)    zastępowanie Wójta w razie jego nieobecności oraz wykonywanie innych obowiązków w granicach udzielonego pełnomocnictwa przez Wójta,
2)    opracowywanie projektów zarządzeń Wójta związanych z organizacją pracy w Urzędzie,  w tym Statutu i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, Regulaminu Pracy,
3)    kierowanie bieżącą działalnością urzędu  i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne referaty i samodzielne stanowiska,
4)    inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych, 
5)  koordynowanie w porozumieniu z Wójtem polityki kadrowej urzędu,
6)  organizacja  działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników ,
7)  współpraca z organami  kontroli zewnętrznej, kompletowanie  całości dokumentów z przeprowadzonych kontroli, nadzorowanie terminowego wykonania zaleceń pokontrolnych  oraz udzielanie odpowiedzi na zalecenia pokontrolne,
8)  przyjmowanie ostatnie woli spadkodawcy w trybie i na zasadach określonych w kodeksie cywilnym,
9) organizowanie  oraz wykonywanie  zadań związanych z wyborami i referendami,
10)  prowadzenie centralnego rejestru : skarg i wniosków,  zarządzeń wójta oraz umów,
11)  stwierdzanie własnoręczności podpisów i zgodności  z oryginałem dokumentów 
12)  nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Gminy,
13)  zapewnienie zgodności wydanych decyzji i działania urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
14)  wydawanie zaświadczeń i poświadczeń urzędowych,
15)  koordynowanie i organizacja prac związanych ze spisami statystycznymi,
16)  nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy,
17)  realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, zwalniania, awansowania, nagradzania oraz karania pracowników,
18)  wykonywanie zadań związanych z kontrola zarządczą .

6. Warunki pracy na stanowisku:
1)    wymiar czasu pracy: pełny etat,
2)    planowane zatrudnienie od dnia 01 lipca 2018r
3)    bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy
4)    wynagrodzenie  zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 roku w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich  ( tj. DZ.U. z 2014 roku, poz.1786 ze zmianami)  oraz Zarządzenia Nr  8/18 Wójta Gminy Marciszów z dnia 08 stycznia 2018 roku w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy Marciszów,
5)    Sekretarz Gminy nie ma prawa tworzenia partii politycznych ani przynależności do nich.

7.    Wskaźnik  zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Wskaźnik  zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Marciszowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji  zawodowej  i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.

8.    Wymagane dokumenty:
1)    życiorys (CV) ze zdjęciem,
2)    list motywacyjny,
3)    kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4)    kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
5)    kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie  (zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 czerwca 2006 roku –DZ.U Nr 125, poz. 869,
6)    inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniach,
7)    oświadczenie  o niekaralności  za przestępstwa  popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
8)    oświadczenie  o posiadaniu  pełnej  zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9)    oświadczenie o braku przeciwwskazań  zdrowotnych do pracy na stanowisku,
10)    oświadczenie o treści: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy  dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. DZ.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 ze zmianami),

9.    Termin i miejsce składania dokumentów:
1)    oferty będące odpowiedzią na ogłoszony nabór należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Marciszów w godzinach pracy urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Marciszów ul. Szkolna 6 , 58-410 Marciszów 
w terminie do dnia 08 czerwca 2018 roku z dopiskiem na kopercie „ Dotyczy naboru na stanowisko  Sekretarza Gminy Marciszów”,
2)    decyduje data wpływu do Urzędu,
3)    oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
4)    o terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani telefonicznie  lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy,
5)    informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Marciszowie.


Wójt Gminy
dr Stefan Zawierucha

Metryka

data wytworzenia
2018-05-09
data udostępnienia
2018-05-09
sporządzone przez
Michalski Mariusz
opublikowane przez
Michalski Mariusz
data wykonania
2018-12-04
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.