Publikacja aktualności 'Konkurs na stanowisko INSPEKTORA OCHRONY DANYCH W URZĘDZIE GMINY W MARCISZOWIE'
12.03.2018
OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO URZĘDNICZE
Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. DZ.U. z 2016 roku, poz. 902 ze zmianami)
WÓJT GMINY MARCISZÓW
ogłasza konkurs na stanowisko INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
W URZĘDZIE GMINY W MARCISZOWIE
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy w Marciszowie
ul. Szkolna 6,
58-410 Marciszów.
2. Stanowisko :
Inspektor ochrony danych
3. Wymagania niezbędne.
Spełnienie wymagań określonych dla stanowisk urzędniczych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. .DZ.U z 2016 r, poz. 902 ze zmianami) tj.:
1) ma obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych,
2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
3) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
4) posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5) posiada wykształcenie wyższe ,
6) posiada co najmniej trzyletni staż pracy, preferowany - pięcioletni staż pracy,
Ponadto kandydat na stanowisko Inspektora ochrony danych powinien posiadać bardzo dobrą znajomość ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych, zagadnień związanych z zarządzaniem bezpieczeństwem informacji oraz ochroną danych osobowych, zagadnień związanych z zabezpieczeniem systemów informatycznych oraz bezpieczeństwem fizycznym , jak również wykazać się znajomością aktów prawnych ( ustaw) min : o samorządzie gminnym , kpa, o pracownikach samorządowych
4. Wymagania dodatkowe:
a) preferowany kierunek wykształcenia: prawo, administracja, informatyka,
b) preferowane kursy, szkolenia z zakresu bezpieczeństwa informacji, w tym ochrony danych osobowych,
c) mile widziany staż pracy na stanowisku związanym z ochroną danych osobowych
5. Zakres obowiązków obejmuje min:
1) zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez :
a) sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych,
b) zapoznanie osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych
2) prowadzenie rejestru zbiorów danych przetwarzanych przez administratora danych,
3) rejestracja w imieniu administratora danych zbiorów danych osobowych w Biurze Generalnego Inspektora Danych Osobowych lub ich modyfikacja zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych,
4) koordynowanie zgłoszeń danych osobowych do organu nadzoru,
5) ciągły przegląd procedur związanych z przetwarzaniem danych osobowych,
6) przygotowywanie dokumentów oraz procedur regulujących kwestie ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa informacji w urzędzie, jak również działań związanych z przeglądami i aktualizacjami tych dokumentów oraz procedur,
7) koordynowanie działań związanych z identyfikacją (modyfikacją) usuwaniem zbiorów danych osobowych, ze zgłaszaniem przypadków naruszenia bezpieczeństwa informacji oraz innych działań związanych z ochroną danych osobowych,
8) prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych
9) informowanie administratora oraz pracowników , którzy przetwarzają dane osobowe o obowiązkach o obowiązkach spoczywających na nich na mocy przepisów dotyczących danych osobowych ,
10) współpraca z organem nadzorczym,
11) pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem danych osobowych
6. Warunki pracy na stanowisku:
1) wymiar czasu pracy: pełny etat,
2) termin rozpoczęcia pracy: 02 maja 2018r
3) rodzaj umowy o pracę : umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, a następnie na czas nieokreślony jeśli nie będzie zastrzeżeń co do pełnienia funkcji przez pracownika , a dla osoby podejmującej po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym obowiązek odbycia służby przygotowawczej,
4) wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 roku w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich ( tj. Dz.U. z 2014 roku, poz.1786 ze zmianami) oraz Zarządzenia Nr 8/18 Wójta Gminy Marciszów z dnia 08 stycznia 2018 roku
w sprawie ustalenia regulaminu wynagradzania pracowników w Urzędzie Gminy Marciszów.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy w Marciszowie osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%.
8. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) ze zdjęciem,
2) list motywacyjny,
3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
5) kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie (zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 czerwca 2006 roku –DZ.U Nr 125, poz. 869,
6) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniach,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat przedkłada zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego,
8) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku,
10) oświadczenie o treści: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. DZ.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 ze zmianami),
11) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
9. Termin i miejsce składania dokumentów:
1) oferty będące odpowiedzią na ogłoszony nabór należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Marciszów w godzinach pracy urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Marciszów ul. Szkolna 6 , 58-410 Marciszów w terminie do dnia 13 kwietnia 2018 roku z dopiskiem na kopercie „ Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ochrony danych”
2) decyduje data wpływu do Urzędu,
3) oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
4) o terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy,
5) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Marciszowie.
Wójt Gminy
dr Stefan Zawierucha