Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Rejestr zmian, rejestr 48, menu 9, artykuł 48 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja strony 'Referaty i stanowiska'

I. REFERAT KSIĘGOWOŚCI tel. (75) 74 10 294

  1. Inspektor ds. wymiaru podatku, decyzji podatkowych oraz podatku akcyzowego: p. E.Kozioł, wew. 38, 
    podatki@marciszow.pl 
      
  2. Inspektor ds. wynagrodzeń i czynszu mieszkaniowego: p. P.Pietryka, wew. 33,
    place@marciszow.pl 
     
  3. Referent ds. księgowości syntetycznej, analitycznej, opłat lokalnych i podatku VAT: p. M.Żuk - Kawa, wew. 39, 
    ksiegowosc@marciszow.pl
     
  4. Inspektor ds. Księgowości Budżetowej: p. M. Wypychwew. 40,
    budzet@marciszow.pl
       
  5. Inspektor ds. rozliczeń podatków, mienia komunalnego i wyposażenia: p. M. Węgielewskawew. 38, 
    srodki.trwale@marciszow.pl


II.REFERAT INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ I INWESTYCJI tel. (75) 74 10 208 

Kierownik referatu: p. M. Banaś , wew. 28, 
zamowienia.publiczne@marciszow.pl

Stanowiska robotnicze: 
konserwatorzy, kierowca samochodu osobowego, kierowca samochodu strażackiego, rzemieślnik wykwalifikowany, robotnik gospodarczy


III. REFERAT GOSPODARKI GRUNTAMI, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA tel. (75) 74 10 367 

Kierownik referatu: p. E. Tokarska wew. 26, 
rolnictwo@marciszow.pl

  1. Inspektor ds. Sprzedaży i Obrotu Mienia Gminnego: p. K. Kaznowska , wew. 30, sprzedaz.mienia@marciszow.pl


IV. REFERAT ORGANIZACYJNY, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBRONNYCH 

Kierownik referatu: p. A. Cepielikwew. 45
zarzadzanie.kryzysowe@marciszow.pl

  1. Administracja (sekretariat) - p. E. Dultel. (075) 74 10 208, wew. 21, fax. wew. 37 
    gmina@marciszow.pl    
       
  2. Administracja - p. A. Kwaśnik, wew. 45.   

  3. Inspektor ds. p.poż. i zaopatrzenia - p. P. Nikiting, wew. 47, 
    iti@marciszow.pl


V. REFERAT SPRAW OBYWATELSKICH tel. (75) 74 10 208 

Kierownik referatu, Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego: p.G. Pruś wew. 34, 
usc@marciszow.pl

  1. Inspektor ds. Ewidencji i Ludności i Dowodów Osobistych, p.A. Pociecha, wew. 35,


VI. REFERAT KULTURY, SPORTU I TURYSTYKI tel. (075) 7410351 

Kierownik referatu: p. M. Chodasewicz , wew. 27, 
oswiata@marciszow.pl

  1. Inspektor ds. promocji, sportu i turystyki - p. J. Kudryńska, wew. 27,
    promocja@marciszow.pl  

Pracownicy bibliotek (w Marciszowie, Ciechanowicach, Sędzisławiu)konserwator

 

VII. SAMODZIELNE STANOWISKA

  1. Inspektor ds. zagospodarowania przestrzennego, budownictwa i koordynacji projektów o dotacje unijne, p. M. Kwiecień, wew. 36,
    zagospodarowanie.przestrzenne@marciszow.pl 
     
  2. Inspektor ds. obsługi rady gminy i przygotowywania wniosków unijnych, p. A. Płaszczyńska, wew. 36: 
    biuro.rady@marciszow.pl 
      
  3. Inspektor ds. gospodarowania odpadami oraz ochrony środowiska: p. L. Tokarska, wew. 30,
    ochrona.srodowiska@marciszow.pl 
     
  4. Inspektor Ochrony Danych, p. M. Michalskiwew. 42
    iod@marciszow.pl 
     
  5. Radca Prawny, p. R. Greb 

Metryka

data wytworzenia
2018-11-06
data udostępnienia
2018-11-06
sporządzone przez
Michalski Mariusz
opublikowane przez
Michalski Mariusz
data wykonania
2018-11-06
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.