Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - OBWIESZCZENIE w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia - budowie oczyszczalni ścieków przemysłowych - Rejestr zmian, rejestr 1835, menu 9, artykuł 1835 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści aktualności 'OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY MARCISZÓW'

ZP/PN/271/01/20

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Usługi

OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU GMINY MARCISZÓW.

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Marciszów

ul. Szkolna 6

58-410 Marciszów

Tel. 075-74 10 208

 

  1. Tryb zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z  Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r.,  poz. 1579), zwaną dalej „ustawą Pzp”, oraz przepisami wykonawczymi do niej, w trybie przetargu nieograniczonego, o którym mowa w art. 39 ustawy Pzp oraz w oparciu o przepisy art. 24aa ustawy.

Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

 

 

  1. Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 Adres strony internetowej na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www. bip.marciszow.pl

 

  1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

3. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa  polegająca na obsłudze bankowej  budżetu Gminy Marciszów, w tym jednostek organizacyjnych  podległych Gminie Marciszów:

  • Urząd Gminy w Marciszowie
  • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Zespół Szkolno-Przedszkolny w Marciszowie
  • Zakład Gospodarki Komunalnej Wodociągi Marciszowskie

 

Zakres zamówienia obejmuje :

1)Wykonywanie  bankowej  obsługi  budżetu  Gminy Marciszów  oraz rachunków   

     samorządowych jednostek organizacyjnych:

  • Otwieranie i prowadzenie  rachunków  bieżących  Gminy Marciszów  oraz rachunków  gminnych jednostek organizacyjnych 
  • Otwieranie i prowadzenie  rachunków pomocniczych  Gminy Marciszów oraz rachunków  gminnych jednostek organizacyjnych 
  • Lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach krótko i długoterminowych na podstawie odrębnych dyspozycji Zamawiającego z możliwością jej automatycznej prolongaty. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków finansowych na rachunkach w innych bankach zgodnie z ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r.  o finansach publicznych.
  • Automatycznym lokowaniu wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia na rachunku podstawowym budżetu gminy, na lokacie overnight tworzonej na koniec każdego dnia i trwającej do godziny 8.00 następnego dnia. Lokowanie oparte będzie na stawce stanowiącej różnicę stawki WIBID ON i stałej marży banku podanej w ofercie.

            Zastrzeżenia:

a)     w przypadku wystąpienia wolnych dni od pracy lokatą objęty zostanie cały okres  

      świąteczny  i weekendowy,

b)     wartość wolnych środków pieniężnych pozostających na koniec dnia nie może być mniejsza niż 50.000,00 zł

  • Realizację zleceń płatniczych – przelewów przekazywanych  w formie  elektronicznej i papierowej. Zamawiający nie dopuszcza  możliwości pobierania opłat  i prowizji bankowych  od operacji  na wewnętrznych  rachunkach  bankowych zamawiajacego
  • Przyjmowanie  w punkcie obsługi kasowej  lub filii banku – znajdującej się w miejscowości  będącej  siedzibą zamawiającego- wpłat gotówkowych  własnych  i obcych . Przyjmowanie wpłat gotówkowych  obcych  obejmuje wpłaty z tytułu podatków  i innych należności  niepodatkowych  dokonywanych  przez osoby  fizyczne i prawne oraz  podmioty  nieposiadające  osobowości prawnej
  • Dokonywanie w punkcie obsługi kasowej  lub filii banku  – znajdującej się w miejscowości  będącej  siedzibą zamawiającego - wypłat gotówkowych  na podstawie  dokumentów księgowych ( na drukach  obowiązujących  u zamawiającego  np. listy wypłat) zatwierdzonych  do wypłat przez Zamawiającego
  • Możliwość generowania i drukowania codziennych  wyciągów  bankowych
  • Wydawanie opinii bankowej  o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych  opinii i zaświadczeń
  • zapewnienie dostępu do bankowości elektronicznej dla Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych w niezbędnej ilości dostosowanej do potrzeb. Do wyceny oferty należy przyjąć liczbę 14 użytkowników, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby użytkowników w trakcie trwania umowy,
  • zapewnienie Systemu Identyfikacji Płatności Masowych umożliwiającego ich jednoznaczną identyfikację i automatyczne elektroniczne księgowanie na indywidualnych kontach rozrachunkowych wpłacających w systemach księgowych wskazanych przez Zamawiającego. Obecnie Zamawiający wykorzystuje 1220 rachunków indywidualnych.

2) Utworzenie i prowadzenie  punktu  obsługi kasowej  lub filii banku, zapewniającego pełna obsługę bankową  w zakresie operacji gotówkowych  i bezgotówkowych  w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego przez cały okres bankowej obsługi budżetu Gminy Marciszów  i jednostek organizacyjnych Gminy. Gmina Marciszów udostępni w formie bezpłatnego użyczenia, pomieszczenia do prowadzenia punktu kasowego przy ul. Szkolnej 8 w Marciszowie. Wykonawca zamówienia obciążony będzie jedynie kosztami energii elektrycznej, wody, ścieków i energii cieplnej. Punkt kasowy  musi być wyposażony w bankomat.  Wykonawca powinien otworzyć punkt kasowy we wskazanym powyżej miejscu  w terminie uzgodnionym z zamawiającym jednak nie później  niż do dnia 31 lipca 2020 r. Do momentu  otwarcia punktu kasowego, wykonawca zagwarantuje codzienną obsługę budżetu Gminy Marciszów i zapewni możliwość prowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony zamawiającego. W przypadku  niespełnienia tego warunku zamawiający  zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy. 

 

3) Udzielenie  kredytu  krótkoterminowego w rachunku bieżącym  budżetu gminy na

     następujących warunkach:

  • kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny w każdym roku budżetowym. Uruchomienie kredytu nastąpi po przekazaniu Wykonawcy stosownej uchwały Rady Gminy Marciszów   na dany rok budżetowy,
  • wysokość kredytu będzie wynikać z określonego przez Radę Gminy  w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu  budżetu Gminy Marciszów
  • każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował automatyczne zmniejszenie salda rachunku,
  • kredyt zostanie udzielony bez opłat  i prowizji, a jego jedynym kosztem dla Zamawiającego  będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu,
  • kredyt będzie spłacony nie później niż ostatniego dnia roboczego danego roku,
  • oprocentowanie kredytu krótkoterminowego będzie się opierało o stawkę WIBOR 1M oraz stałą marżę Wykonawcy w całym okresie obowiązywania umowy. Naliczanie odsetek następować będzie w oparciu o stawkę z ostatniego dnia roboczego notowania WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego kolejny okres (miesiąc) odsetkowy. Każdorazowo ustalona stopa procentowa będzie obowiązywała od pierwszego dnia miesiąca rozpoczynającego kolejny okres odsetkowy.
  • zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Marciszów stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Na wekslu zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy. Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji w oparciu o art. 97 ustawy Prawo bankowe z dnia 29.08.1997 r.,
  • o wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Wykonawca zawiadomi Zamawiającego. Naliczanie i pobieranie odsetek od wykorzystanego kredytu rachunku bieżącym powinno następować co miesiąc w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca. Spłata odsetek za m-c grudzień nastąpi do 31 grudnia każdego roku budżetowego.

 

Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:

Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: czynności techniczno-formalne  związane z  obsługą bankową jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666).    Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.

 

 

 

  1. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

 

Termin realizacji zamówienia: od 21 kwietnia 2020 do 20 kwietnia 2025 r..

 

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia

 

         O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

        1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy     

        Pzp;

        2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a)      kompetencji lub uprawnień  do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -  Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności bankowej w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2357)

b)     sytuacji ekonomicznej lub finansowej -   nie dotyczy

c)    zdolności technicznej lub zawodowej. -  nie dotyczy

       

          Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp oraz Wykonawcę, który nie spełnia warunków określonych w art. 22 ust. 1b Pzp.

            Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę:

1)   w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1930 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615)
lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku, w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r.
poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) -art.24 ust. 5 pkt 1;

 

 

 

  1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.

 

          Na wezwanie ZamawiającegoWykonawca, którego oferta została najwyżej ocenionazobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:

1)W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w       postępowaniu:

          a) zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności 

        bankowej ,  wydane zgodnie  z art. 36 ust.1  ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo 

       bankowe (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. n poz. 2357 ) a w przypadku 

       gdy wykonawca nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez  Komisję

       Nadzoru Finansowego inne  równoważne dokumenty

 

 2)W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w              postępowaniu:

a)     odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.

 

  1. Informacja na temat wadium:

 

       Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

                 

Cena ofertowa brutto    -  znaczenie 100%

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty sporządzone w języku polskim należy przesłać/złożyć w Urzędzie Gminy Marciszów , ul. Szkolna 6 pok. Nr 31 do dnia 02.04.2020. do godz. 945.

 

  1. Termin związania ofertą:

 

     30 dni

 

  1. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

 

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

 

  1. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

 

    Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

  1. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

 

     Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

 

15. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7.

 

 Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w    

 art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy.

 

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 24.03.2020r.

 

Wiesław Cepielik

Wójt Gminy Marciszów

 

Załączniki:
1. SIWZ (pobeirz PDF)
2. Formularze (pobierz DOCX)

 

01.04.2020 r.

ZP/PN/271/01/20

   

ZMIANA TREŚCI OGŁOSZENIA

 

 Działając na podstawie art. 11c  ustawy z 29.01.2004  r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) Zamawiający wprowadza zmianę treści  Ogłoszenia o zamówieniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Obsługę bankową budżetu Gminy Marciszów:

 

Punkt 11. Miejsce i termin składania ofert: otrzymuje brzmienie:

Oferty sporządzone w języku polskim należy przesłać/złożyć w Urzędzie Gminy Marciszów , ul. Szkolna 6 pok. Nr 31 do dnia 09.04.2020. do godz. 945.

 

Wiesław Cepielik
Wójt Gminy Marciszów

Metryka

data wytworzenia
2020-03-24
data udostępnienia
2020-03-24
sporządzone przez
Marek Banaś
opublikowane przez
Michalski Mariusz
data wykonania
2020-04-01
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.