Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - OBWIESZCZENIE ZAWIADOMIENIE wniosek o zawieszenie postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: "Farma fotowoltaiczna PV Ciechanowice o mocy 70MW wraz z urządzeniami elektroenergetycznymi" - Rejestr zmian, rejestr 1446, menu 9, artykuł 1446 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści aktualności 'OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - INSPEKTOR ds. MIENIA I OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI'

OGŁOSZENIE  O  NABORZE  NA WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE

 

I. Wójt Gminy Marciszów ogłasza nabór na  wolne stanowisko urzędnicze:

 1.     Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy  w Marciszowie ul. Szkolna 6,  58-410 Marciszów.

 2.    Nazwa stanowiska urzędniczego:

INSPEKTORA ds. MIENIA I OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI

 

II. Wymagania niezbędne:

Spełnienie wymagań określonych dla stanowisk urzędniczych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. .DZ.U z 2019 r, poz. 1282) tj.:

1) wykształcenie wyższe;

2) posiadanie obywatelstwa polskiego;

3) pełna zdolność do czynności prawnych;

4) korzystanie z pełni praw publicznych;

5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;

7) nieposzlakowana opinia;

8) znajomość ustawy o samorządzie gminnym;

9) znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego;

10) znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej;

11) umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy OpenOffice, poczta elektroniczna, Internet.

 

III. Wymagania dodatkowe:

1)     umiejętność interpretowania przepisów prawnych,

2)     uprzejmość i życzliwość w kontaktach,

3)     cechy osobowościowe : kreatywność, sumienność, staranność, odpowiedzialność, samodzielność myślenia i działania, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,

4)     odporność na stres.

 

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Organizowanie i przeprowadzanie przetargów na zbywanie nieruchomości stanowiących własność gminy (grunty, budynki, lokale); prowadzenie rejestru sprzedaży, 
  2. Wydawanie zaświadczeń o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
  3. Nabywanie nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań gminy,
  4. Współdziałanie z organami ewidencji gruntów i budynków,
  5. Sporządzanie informacji o stanie mienia gminy,
  6. Wydzierżawianie nieruchomości gminnych,
  7. Prowadzenie ewidencji nieruchomości stanowiących mienie gminy,
  8. Prowadzenie spraw z zakresu ujawniania, zakładania, zmian w księgach wieczystych,
  9. Prowadzenie spraw w zakresie regulowania stanów prawnych nieruchomości,
  10. Prowadzenie spraw w zakresie wycen nieruchomości, w tym wyłonienie rzeczoznawcy majątkowego.
  11. Prowadzenie spraw w zakresie usług geodezyjnych, w tym wyłonienie geodety.
  12. Sporządzanie oświadczeń o skorzystaniu lub nie skorzystaniu z prawa pierwokupu nieruchomości przez Gminę,
  13. Współpraca z Zakładem Gospodarki Komunalnej  „Wodociągi Marciszowskie” i prowadzenie spraw  dotyczących mienia wodociągowego.
  14. Wydawanie decyzji w sprawie podziału nieruchomości,
  15. Wykonywanie czynności związanych z przeprowadzaniem scalania, wymiany gruntów i rozgraniczenia nieruchomości,

 

V. Warunki pracy na stanowisku:

1) wymiar czasu pracy: pełny etat;

2) termin rozpoczęcia pracy: 01 grudnia 2019r.;

3)  praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym;

4)  praca w godzinach: 7:30-15:30;

 

VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W wrześniu2019 r.(miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Marciszowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

 

VII. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;

2) życiorys zawodowy (CV) – opatrzony numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem oraz własnoręcznym podpisem;

3) kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych;

4) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;

5) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;

6) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

7) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

8) klauzula informacyjna dla kandydata;

9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy.

Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

 

VIII. Informacje dodatkowe:

1) W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru. W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony (6 miesięcy). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

2) Przewiduje się wynagrodzenie zasadnicze w przedziale: od 2 400 zł do 3 800 zł brutto.

3) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Marciszowie  ul. Szkolna 6 w godzinach pracy urzędu albo przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Marciszowie ul. Szkolna 6 , 58-410 Marciszów w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektora d.s. mienia i obrotu nieruchomościami w terminie do dnia 15.11.2019 r.

4) Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

5) Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie  lub drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy o terminie i miejscu naboru.

6) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  oraz na  tablicy Informacyjnej Urzędu Gminy Marciszów przez okres co najmniej 3 miesięcy.

 

Wójt Gminy Marciszów
mgr inż. Wiesław Cepielik

 

LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE NA ZAWARCIE UMOWY O PRACĘ NA STANOWISKU
INSPEKTORA DO SPRAW MIENIA i OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI W URZĘDZIE GMINY W MARCISZOWIE
(pobierz PDF)

INFORMACJA O WYBORZE (pobierz PDF)

Metryka

data wytworzenia
2019-10-30
data udostępnienia
2019-10-30
sporządzone przez
Jędrzejowska Marta
opublikowane przez
Mariusz Michalski
data wykonania
2019-11-26
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.