Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Marciszów
Menu góra
Strona startowa OGŁOSZENIA Przetargi 2020
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Marciszów - 2020, menu 200, artykuł 1082 - BIP - Urząd Gminy w Marciszowie”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2020

Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Marciszów

Marciszów, 03.12.2020

ZP/PN/271/09/20

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Marciszów

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Marciszów
ul. Szkolna 6
58-410 Marciszów
Tel. 075-74 10 208

2. Tryb zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z  Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r.,  poz. 1579), zwaną dalej „ustawą Pzp”, oraz przepisami wykonawczymi do niej, w trybie przetargu nieograniczonego, o którym mowa w art. 39 ustawy Pzp oraz w oparciu o przepisy art. 24aa ustawy.

Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

3. Informacja o uzyskaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w godz. od 8°° do 15°°  lub drogą pocztową. Adres strony internetowej na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www. bip.marciszow.pl

4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi odbioru i transportu, odpadów komunalnych od właścicieli i użytkowników nieruchomości zamieszkałych (budynki mieszkalne, jednorodzinne, wielorodzinne) i niezamieszkałych (zakłady pracy, firmy, sklepy, budynki i obiekty użyteczności publicznej, szkoły, nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno-wypoczynkowe oraz inne obiekty wskazane przez Zamawiającego) z terenu całej Gminy Marciszów w skład której wchodzi 9 sołectw tj.: Marciszów, Ciechanowice, Wieściszowice, Świdnik, Pastewnik, Sędzisław, Nagórnik, Pustelnik, Domanów.

5. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6. Termin wykonania zamówienia:
01.01.2021 r. – 31.12.2021 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

7.1.  nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 8 ustawy Pzp;
7.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a)      kompetencji lub uprawnień  do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -  Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada

  • wpis do rejestru działalności regulowanej stosownie do wymogów art. 9b ustawy z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  • ważne zezwolenie na transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez właściwego starostę;
  • zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez organ właściwy  ze względu na  miejsce zbierania odpadów

b)     sytuacji ekonomicznej lub finansowej -   nie dotyczy
c)     zdolności technicznej lub zawodowej. -  Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże,   będzie dysponować bazą magazynowo-transportową oraz sprzętem, spełniającymi warunki określone  w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122) 
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp oraz Wykonawcę, który nie spełnia warunków określonych w art. 22 ust. 1b Pzp.

7.3.          Dodatkowo Zamawiający wykluczy Wykonawcę:

1)   w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1930 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615)
lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku, w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r.
poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) -art.24 ust. 5 pkt 1;

2)   który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 15 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności (art.24 ust. 5 pkt 8)

8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Na wezwanie ZamawiającegoWykonawca, którego oferta została najwyżej ocenionazobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:

1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:

a) wpis do rejestru działalności regulowanej stosownie do wymogów art. 9b ustawy z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
b)     ważne zezwolenie na transport odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych niebezpiecznych wydane przez właściwego starostę;
c)     zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych oraz odpadów  komunalnych niebezpiecznych wydane przez organ  właściwy  ze względu na miejsce zbierania odpadów
d)     wykaz wyposażenia – załącznik nr 5

2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:

a)     odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
b)    zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c)     zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

9. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena oferty    -  znaczenie 60%
Termin płatności- 40%

11. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty sporządzone w języku polskim należy przesłać/złożyć w Urzędzie Gminy Marciszów, ul. Szkolna 6 pok. Nr 11 do dnia 10.12.2020. do godz. 9:45.

12. Termin związania ofertą:
30 dni

13. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

14. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

15. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.

16. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7.
 Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Ustawy.

Ogłoszenie zostało zamieszczone w BZP w dniu 03.12.2020r.

Wiesław Cepielik
Wójt Gminy Marciszów

Załącznik:
1. Formularze (pobierz DOCX)
2. SIWZ (pobierrz PDF)


 

Marciszów 10.12.2020 r.

 

ZP/PN/271/09/20

Zamawiający:
Gmina Marciszów
ul. Szkolna 6
58-410 Marciszów

 

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Przedmiot zamówienia:
Odbiór  i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Marciszów

 

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

 

Cena oferty

/ zł /

Termin płatności

/w dniach/

   1.

Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i handlowe „COM-D” sp. z o.o.

ul. Poniatowskiego 25

 59-400 Jawor

 

 

443.797,00

30

2.

PGK „SANIKOM” Sp. z o.o.

ul. Nadbrzeżna  5a

58-420 Lubawka

 

448.477,56

30

 

Zamawiający zamierza  przeznaczyć  na realizacje zamówienia kwotę brutto w wysokości  315.000,00 zł.

Wiesław Cepielik
Wójt Gminy Marciszów


 

Marciszów 21.12.2020r.

ZP/PN/271/09-3/20

INORMACJA O WYBORZE OFERTY

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z  2019 r.  poz. 1843 z.) zawiadamia się, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Odbiór  i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Marciszów została wybrana oferta   złożona przez:

 

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

ilość pkt. w kat. cena

ilość pkt. w kat. termin płatności

 

Ilość pkt. razem

1.

Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne i handlowe „COM-D” sp. z o.o.

ul. Poniatowskiego 25

 59-400 Jawor

 

60,00

 

40,00

 

100,00

 

Poniżej przedstawiamy informacje dotyczące  pozostałych ofert złożonych w toczącym się postępowaniu:

Nr oferty

Nazwa i adres wykonawcy

ilość pkt. w kat. cena

ilość pkt. w kat. termin płatności

Ilość pkt. razem

2.

PGK „SANIKOM” Sp. z o.o.

ul. Nadbrzeżna  5a

58-420 Lubawka

59,37

40

99,37

Wiesław Cepielik
Wójt Gminy Marciszów

Metryka

sporządzono
2020-12-03 przez Banaś Marek
udostępniono
2020-12-03 00:00 przez Michalski Mariusz
zmodyfikowano
2020-12-21 14:18 przez Michalski Mariusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
295
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.