Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x
Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Marciszów
»   obsługa      »   wyszukiwanie zaawansowane
Znajdujesz się w: strona główna  / MENU GŁÓWNE  / MENU PODMIOTOWE  / UG Marciszów  / Zakres zadań referatów
    powiadom znajomego   drukuj stronę   wersja podstawowa       A- A A+
 Zakres zadań referatów Zakres zadań referatów

1.   Kierownictwo Urzędu: 

  • Wójt Gminy  (WG),
  • Zastępca Wójta (ZWG),
  • Sekretarz Gminy (SG),
  • Skarbnik Gminy (SK).

2. Komórki organizacyjne Urzędu

1)      Referat Finansów (FIN), w skład którego wchodzą następujące stanowiska:

a)       kierownik referatu – skarbnik gminy, pełniący jednocześnie funkcję głównego księgowego budżetu,
b)      stanowiska pracy ds.:

  • księgowości budżetowej, z-ca kierownika referatu,
  • księgowości budżetowej, mienia komunalnego i wyposażenia,
  • wynagrodzeń, czynszu mieszkaniowego ,egzekucji należności,
  • wymiaru podatków i opłat lokalnych, decyzji podatkowych, podatku akcyzowego,
  • opłat za odpady komunalne, środki trwałe,  podatku VAT , Funduszu Sołeckiego.

2)     Referat ds. Organizacyjno–Społecznych  (OSP), w skład którego wchodzą następujące stanowiska:

a)   kierownik referatu – sekretarz gminy,
b)   stanowiska pracy ds.:

  • oświatowych, przedszkolnych i edukacji, z-ca kierownika referatu,
  • ogólno-organizacyjnych, promocji, kultury, sportu i turystyki,
  • obsługi rady gminy, jednostek pomocniczych, archiwum zakładowego,
  • informatyki, spraw sieci i systemów komputerowych i monitoringu,
  • obsługi bibliotek  - wieloosobowe,
  • obsługi sekretariatu,
  • kierowca samochodu osobowego,
  • opiekun przewozu uczniów,
  • sprzątaczka  - wieloosobowe.

3)    Referat Rozwoju Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska  (RGKŚ), w skład którego wchodzą następujące stanowiska:

a)       kierownik referatu - zamówienia publiczne, inwestycje,
b)      stanowiska pracy ds.:

  • zagospodarowania przestrzennego i funduszy unijnych, z-ca kierownika,
  • zarządzania drogami, obiektami technicznymi i inżynierii ruchu drogowego, oświetlenia,
  • infrastruktury technicznej i komunalnej,
  • gospodarki nieruchomościami, mienia, gospodarki mieszkaniowej i wspólnot mieszkaniowych,
  • ochrony środowiska, leśnictwa, gospodarki wodnej i odpadów komunalnych,
  • nadzoru i utrzymania działu gospodarczego,
  • konserwator, kierowca ciągnika – wieloosobowe  /4/
  • robotnik gospodarczy, obsługa PSZOK, utrzymanie terenów zielonych– wieloosobowe /3/

 4)    Referat Spraw Obywatelskich, obronnych i USC  (SOSC), w skład którego wchodzą następujące stanowiska:

a)     kierownik referatu wykonujący równocześnie zadania z zakresu aktów stanu cywilnego, spraw wojskowych,  obrona cywilna, ochrona informacji niejawnych,
b) stanowisko pracy ds.

  • ewidencji ludności i dowodów osobistych, pełnomocnik d.s. GKRPA, zezwolenia na sprzedaż alkoholu, z-ca kierownika referatu,
  • informacji publicznej, zarządzania kryzysowego i obronności, ewidencji działalności gospodarczej, 
  • kierowca samochodu strażackiego  -  /1etat/
  • kierowca samochodu strażackiego – 1 etat /, dozorca DG

5) Samodzielne stanowiska pracy:     radca prawny (RP),



data wytworzenia2018-02-01
data udostępnienia2018-02-01
sporządzone przezJędrzejowska Marta
opublikowane przezMariusz Michalski
ilość odwiedzin168
rejestr zmianzobacz »
Urząd Gminy w Marciszowie, Szkolna 6, 58-410 Marciszów, tel.: 75 7410208, fax: 75 7410208 wew. 37, gmina@marciszow.pl, www.marciszow.pl
Przydatne informacje
Prawo
Nasz urząd
»  Kontakt
»  BIP
Władze
»  Sejm
»  Senat
»  Premier
Poprawny XHTML 1.0 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting INTERmedi@